- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa HD+ EVS przy połączeniach wychodzących
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem brak kodeka EVS przy połączeniach VoLTE wychodzących z Flexa na inne numery Orange "nie flex".
Testowane między Galaxy S9 (Orange Prepaid) a S10 (Flex). Gdy dzwonię z prepaid na flex to EVS (HD+) działa. Gdy dzwonię w drugą stronę (z flexa na prepaid) to brak EVSa, jest tylko zwykłe HD czyli kodek WB-AMR.
Na pewno nie wina telefonu. Gdy zamiast karty flex użyję drugiej karty prepaid orange, to EVS (HD+) działa poprawnie przy połączeniach w obydwie strony.
Kolejna usterka jakości rozmów we FLEX, po tej związanej (i nadal nierozwiązanej) z kartą e-SIM i przychodzącymi 😞
@Maciej_FLEX - mam wrażenie, że Wasi technicy "zepsuli" to grzebiąc w kodekach przy usterce pt. e-SIM i zła jakość przychodzących.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa HD+ EVS przy połączeniach wychodzących
Na czacie flexa? Po wcześniejszej historii, gdy jeden konsultant nie rozumiał, co do niego piszę i co znaczy słowo kodek, a inny uparcie twierdził, że brak HD Voice spowodowany jest zakłóceniami w sygnale 3G w mojej okolicy (mimo że chodziło o VoLTE) to nie chce mi się już cokolwiek przez czat zgłaszać.
Niestety ale flex jest mocno ułomny jeśli chodzi o obsługę zgłoszeń a i jakość usług (np. wspomniane problemy z HD Voice) jest wyraźnie gorsza niż gdzie indziej.
Chyba prędzej przeniosę numer gdzie indziej, niż będę kolejny raz przepychał się z kimś na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa HD+ EVS przy połączeniach wychodzących
@juzew daj szansę. przygotuj opis i szczegóły zdarzeń w pliku txt, a następnie na czacie po prostu napisz że zgłaszasz reklamację techniczną, załącz plik i poproś o jej numer. Bez wdawania się w szczegóły, a jeśli będzie trzeba to napisz że sprawę zna dział techniczny.