Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana języka działa tylko w aplikacji.


Poziom 13, Recenzent
  • 19
  • 19
  • 0

Zmiana języka działa tylko w aplikacji.

Cześć!

Zmieniłem język aplikacji z angielskiego na polski, mimo to SMSy i maile z Orange Flex nadal przychodzą w języku angielskim. Spotkał się ktoś z Was z czymś takim?

6 ODPOW. 6

Poziom 37, Guru **
  • 11015
  • 19585
  • 398

Zmiana języka działa tylko w aplikacji.

@Pocokomulama na początku jak tylko był wprowadzony dodatkowy język, to występowały takie trudności. Przełącz się jeszcze raz na angielski, a następnie ponownie wróć na język polski. Jeżeli to nie pomoże, to zrestartuj aplikację i ponów zamianę języków.


Poziom 40, Guru *****
  • 30794
  • 25233
  • 1313

Zmiana języka działa tylko w aplikacji.

A skąd info, że komunikacja odbywa się we Flexie w innym języku niż polski? To chyba nie jest wdrożone jeszcze. Tylko apka póki co

Poziom 13, Recenzent
  • 19
  • 19
  • 0

Zmiana języka działa tylko w aplikacji.

Niestety przełączanie języka, restartowanie aplikacji, przeinstalowanie jej nie rozwiązuje problemu. Aplikacja jest po polsku, ale np.: SMSy do logowania w aplikacji przychodzą w języku angielskim.

 

Wygląda to tak jakby system obsługujący konto złapał pierwszą wersję językową i nie dostał aktualizacji po zmianie.


Poziom 37, Guru **
  • 11015
  • 19585
  • 398

Zmiana języka działa tylko w aplikacji.

@Pocokomulama odczekaj więc trochę po zmianie języka, być może za jakiś czas w systemie nastąpi aktualizacja na właściwy język.


Poziom 27, Specjalista
  • 1296
  • 2359
  • 43

Zmiana języka działa tylko w aplikacji.

@Pocokomulama ja bym z tym zrobił zgłoszenie. Niech wiedzą i może coś zrobią.


Poziom 13, Recenzent
  • 19
  • 19
  • 0

Zmiana języka działa tylko w aplikacji.


@spironapisał(-a)

@Pocokomulama ja bym z tym zrobił zgłoszenie. Niech wiedzą i może coś zrobią.


Dostałem informację we Flexie, że powinno być już ok.