Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Flex - Bezpieczeństwo używania aplikacji oraz problemy z aplikacja.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Orange Flex - Bezpieczeństwo używania aplikacji oraz problemy z aplikacja.

Witam,

 

Zacznę od początku z samej usługi korzystam już jakieś 7 miesięcy, do migracji zmusił mnie inny operator który nie potrafił w normalny sposób realizować usług głosowych czy SMS  - ale nie o tym chciałem tu pisać.

 

Z usługi korzystam na Xiaomi Mi A1, na Androidzie 9 z Aktualizacjami bezpieczeństwa z 1 kwietnia 2020. Wiem żaden luksus ale lepszego nie potrzebuje, do puki będzie działać - wystarczy. Problemy mam dwa jeden występuje od początku mojego korzystania i zgłaszałem go w komentarzu - miał być rzekomo usunięty. A drugi występuje od jakiegoś czasu i niekoniecznie chce ustąpić.

 

Problem #1 - W mojej opinii krytyczny który nigdy nie powinien mieć miejsca. Po każdej aktualizacji da się dostać do aplikacji bez PINu czy odcisku palca. Scenariusze są dwa, albo pierwsze włączenie po aktualizacji, albo drugie wchodzimy do aplikacji od tak. Problem jest od kiedy korzystam z usługi za każdym razem. Najgorsze jest to że po części aktualizacji opcje bezpieczeństwa jak PIN czy odcisk palca potrafią się całkowicie wyłączyć, i wymagać ponownej aktywacji. Uważam że aplikacja pod którą mam podpiętą kartę kredytowa / debetowa nie powinna się tak zachowywać. 

 

Problem #2 - To fakt iż aplikacja od ostatniego czasu zaczęła się wieszać, tzn włączam pojawia się logo orange i aplikacja wisi, czasami ekran telefonu zrobi się czarny na dłuższą chwile - i komunikat że aplikacja nie odpowiada. Jak już się uda uruchomić to działa poprawnie.

 

Usuwanie i ponowne instalowanie aplikacji nic nie zmienia. Jeżeli potrzeba więcej informacji mogę bez problemu udostępnić.

 

Pozdrawiam

6 ODPOW. 6

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Orange Flex - Bezpieczeństwo używania aplikacji oraz problemy z aplikacja.

@Seb235 oba problemy już były zgłaszane, przez użytkowników, nawet na AMA były poruszane problemy.

 

Zgłoś również ze swojej strony na czacie FLEX.

 

Co do karty kredytowej, możesz ją odpiąć  w aplikacji, a płatności za plan wykonywać blikiem.

Anonim

Nie dotyczy

Orange Flex - Bezpieczeństwo używania aplikacji oraz problemy z aplikacja.

Witam wszystkich, no niestety muszę większość rzeczy, które zostały wyżej opisane potwierdzić, i dodać od siebie, że miałem dużo poważniejszy problem.

Mianowicie, pobieranie płatności 17go każdego miesiąca, w momencie próby podjęcia pobrania kwoty z karty debetowej, otrzymałem wiadomość "nie udało się". Od razu napiszę, że środki na koncie były. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło, zatem podjąłem próbę podpięcia karty Revolut'a, która również zakończyła się niepowodzeniem. Została ostatnia opcja, którą było doładowanie poprzez BLIKa. Też się oczywiście nie udało. Otrzymałem komunikat, oznajmiający o tym, że jeżeli nie dokonam płatności w ciągu 24h za przedłużenie planu, zostanie on zawieszony. Tak też się następnego dnia stało, zostałem praktycznie bez telefonu. Ale wcześniej, napisałem do supportu o całej zaistniałej sytuacji, gdzie mówiąc krótko nie podjęto żadnej reakcji prowadzącej do załatwienia problemu. Tak jak wcześniej napisałem, zostałem pozbawiony możliwości wykonywania połączeń, oraz odbierania. Podłączyłem się pod Wi-Fi domowe, i dopiero mogłem napisać cokolwiek. Oczywiście problem nie został rozwiązany, bo Pani, która obsługiwała to zgłoszenie stwierdziła, że skoro numer został włączony to jest po temacie, i zaproponowała obserwację tego zjawiska w przyszłym miesiącu. Tego dnia, coś spowodowało że mogłem doładować się BLIKiem, tak czy inaczej, nie po to się zdecydowałem na model subskrypcyjny, aby doładowywać konto.

 

@DawidOrangewidziałem Twojego posta ok. miesiąc temu, odnośnie zawieszania planu. Mój przykład jest ewidentny, i potwierdza, że zawieszanie to kompletna bzdura. Cała sytuacja nie z mojej winy, a konsultanci chowają głowę w piasek.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Orange Flex - Bezpieczeństwo używania aplikacji oraz problemy z aplikacja.

@Anonim faktycznie nietypowa sytuacja. Numer możesz jeszcze odzyskać, jeśli tego nie zrobiłeś, masz czas na to 6 miesięcy. Po tym czasie numer zostanie bezpowrotnie wyłączony.

 

Co do płatności, ja bym odinstalował i na nowo zainstalował, sprawdzając, czy nie ma nowszej wersji. BLIK-iem możesz zasilić konto na większą kwotę niż tylko kwota planu, np. na dwa m-ce.

 

Dziwi mnie tylko sytuacja z konsultantami na czacie. Do tej pory nie miałem najmniejszego problemu z uzyskaniem jakichkolwiek informacji, czy zgłoszeniami. W przypadku problemów, najpóźniej następnego dnia sprawa była załatwiona pozytywnie.

Anonim

Nie dotyczy

Orange Flex - Bezpieczeństwo używania aplikacji oraz problemy z aplikacja.

@ketrasaArturWitam Cię, numer już jest włączony, natomiast sytuacja nietypowa, pierwszy raz coś takiego mi się przydarzyło, byłem mocno zdziwiony, gdy wstałem rano, i moim oczom ukazał się taki właśnie komunikat. Największy problem, gdybym przebywał za granicą to raczej jestem ugotowany.

 

A no widzisz, z tym odinstalowaniem nie kminiłem, ale uwierz mi, że nic nie mogłem uczynić, jednak pobieranie płatności z karty debetowej, leży po stronie operatora. Ostatecznie dnia następnego, jak mi zawiesili numer, udało się zasilić konto poprzez BLIK, co uczyniło, że numer się odblokował i plan ruszył. Z tym że, jednocześnie rozmawiałem poprzez czat z Panią konsultant, i sam nie wiem czy to wynik po raz kolejny mojej rozmowy, generalnie żądania o przywrócenie usług, czy to po prostu szczęścia.

 

Konsultanci niestety olali sprawę, w zasadzie była to jedna i ta sama Pani, do tej pory żadnych wyjaśnień nie otrzymałem, a sugerowanie sprawdzania działania na zasadzie prób i błędów, to raczej nie należy do mnie, i świadczy o niskim poziomie szeroko rozumianego "profesjonalizmu".


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Orange Flex - Bezpieczeństwo używania aplikacji oraz problemy z aplikacja.

@Anonim uważam, że w Twoim przypadku, to nie operator zawinił, tylko firma Blue Media S. A., która jest pośrednikiem w pobieraniu płatności. To do tej firmy podajesz dane swojej karty płatniczej. Proponuję, aby w sprawie braku pobrania płatności skontaktować się z BlueMedia i wyjaśnić sprawę, żeby sytuacja nie powtórzyła się za miesiąc.

Anonim

Nie dotyczy

Orange Flex - Bezpieczeństwo używania aplikacji oraz problemy z aplikacja.

@ketrasaArturNapiszę do nich, jestem ciekawy odzewu z ich strony. Generalnie zastanawia mnie jedna rzecz, co by się stało w tamtej sytuacji, gdyby na koncie numeru znajdowały się środki.