- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
Dzisiaj złożyłem kolejną reklamację przy okazji odpowiedzi na moje poprzednie zgłoszenie z marca.
Dzień dobry!
Minęło o wiele więcej niż obiecane kilka tygodni, gdy miała nastąpić naprawa.
Dzisiaj zadzwoniłem na Straż miejską 986 i znowu przekierowało na 112.
Aż strach pomyśleć, gdybym miał przejść na rozmowy 5G, skoro wciąż kuleje obsługa po LTE.
Kontynuuję reklamację, tym razem na niewypełnienie obietnicy naprawy działania usługi dzwonienia na numer alarmowy, złożonej 11 marca 2024.
Pozdrawiam, (...)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
W Polsce na chwilę obecną nie istnieje coś takiego, jak rozmowy po 5G.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
No niezłe ekscesy tu kolega opisuje i drąży...
A tak przy okazji - słyszałem w radiu jak doświadczony ratownik medyczny twierdził, że nr 112 to jest zły pomysł narzucony nam w Polsce przez Zachód/Unię(?) i że np. bezpośrednie dzwonienie na 999 może przyśpieszyć pomoc o 2-3 minuty a to czasami ma znaczenie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
Zintegrowany numer alarmowy to nie jest "Pomysł Unijny". W USA od "zawsze" funkcjonuje tylko numer 911, dzieciom się go od przedszkola wbija do głowy, i funkcjonuje to świetnie. Miałem niestety okazję przekonać się na własnej skórze, i to już jakieś 30 lat temu. Tak że nie twórzmy mitów, wdrażajmy sprawdzone procedury i zadbajmy żeby miały należyte wsparcie w technologii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
Pisałem, że nie wiem skąd to przyszło, może z USA...
Z wypowiedzi ratownika wynika, że to właśnie 112 jest mitem ale pewnie on się nie zna 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
Diabeł tkwi w szczegółach. Dobrze zaimplementowane działa świetnie. Piszesz o opóźnieniu 3 minutowym... We wspomnianym przeze mnie przypadku, po telefonie dziecka(!) właściwa ekipa była na miejscu już po tych trzech minutach. Szybciej się nie dało. Jestem więc pewien, że to może działać efektywnie. Inna sprawa, że nasza implementacja na pewno jest daleka od ideału, co pokazuje także ten wątek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
Ciekawe jak by to działało w Warszawie 😉 To jedyne miasto w Polsce, gdzie nie funkcjonuje numer 991, gdyż Stoen Operator pewnie zbyt biedny jest, aby bulić za numerację skróconą i jeszcze może pokrywać koszty połączeń 😉
Co ciekawe, gdy przekroczysz granice administracyjne Miasta Stołecznego Warszawy, trafiasz w obszar działania PGE Dystrybucja i ten operator ma już obsługę 991.
Sprawdzałem na granicy Warszawy i Raszyna i nawet to działa. Czasem wystarczy parę kroków zrobić i już z "nie ma takiego numeru" pod 991 słyszymy "Witamy w PGE Dystrybucja S.A.".
Dla mnie to niepojęte. Mogliby przynajmniej zrobić pod tym 991 w Warszawie automatyczną informację podającą właściwy numer telefonu do pogotowia Stoen Operator (każda dzielnica ma swój numer telefonu takiego pogotowia - standardowy warszawski z kierunkowym 22)
- « Poprzedni
- Następny »