Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niepożądane przekierowanie połączeń na 112


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 42
  • 118
  • 1

Niepożądane przekierowanie połączeń na 112

Dzisiaj złożyłem kolejną reklamację przy okazji odpowiedzi na moje poprzednie zgłoszenie z marca.

 

Dzień dobry!
Minęło o wiele więcej niż obiecane kilka tygodni, gdy miała nastąpić naprawa.
Dzisiaj zadzwoniłem na Straż miejską 986 i znowu przekierowało na 112.
Aż strach pomyśleć, gdybym miał przejść na rozmowy 5G, skoro wciąż kuleje obsługa po LTE.
Kontynuuję reklamację, tym razem na niewypełnienie obietnicy naprawy działania usługi dzwonienia na numer alarmowy, złożonej 11 marca 2024.
Pozdrawiam, (...)


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 305
  • 834
  • 9

Niepożądane przekierowanie połączeń na 112

W Polsce na chwilę obecną nie istnieje coś takiego, jak rozmowy po 5G.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 329
  • 2034
  • 1

Niepożądane przekierowanie połączeń na 112

No niezłe ekscesy tu kolega opisuje i drąży...

A tak przy okazji - słyszałem w radiu jak doświadczony ratownik medyczny twierdził, że nr 112 to jest zły pomysł narzucony nam w Polsce przez Zachód/Unię(?) i że np. bezpośrednie dzwonienie na 999 może przyśpieszyć pomoc o 2-3 minuty a to czasami ma znaczenie...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5839
  • 23781
  • 200

Niepożądane przekierowanie połączeń na 112

Zintegrowany numer alarmowy to nie jest "Pomysł Unijny". W USA od "zawsze" funkcjonuje tylko numer 911, dzieciom się go od przedszkola wbija do głowy, i funkcjonuje to świetnie. Miałem niestety okazję przekonać się na własnej skórze, i to już jakieś 30 lat temu. Tak że nie twórzmy mitów, wdrażajmy sprawdzone procedury i zadbajmy żeby miały należyte wsparcie w technologii.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 329
  • 2034
  • 1

Niepożądane przekierowanie połączeń na 112

Pisałem, że nie wiem skąd to przyszło, może z USA...

Z wypowiedzi ratownika wynika, że to właśnie 112 jest mitem ale pewnie on się nie zna 😉 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5839
  • 23781
  • 200

Niepożądane przekierowanie połączeń na 112

Diabeł tkwi w szczegółach. Dobrze zaimplementowane działa świetnie. Piszesz o opóźnieniu 3 minutowym... We wspomnianym przeze mnie przypadku, po telefonie dziecka(!) właściwa ekipa była na miejscu już po tych trzech minutach. Szybciej się nie dało. Jestem więc pewien, że to może działać efektywnie. Inna sprawa, że nasza implementacja na pewno jest daleka od ideału, co pokazuje także ten wątek.