Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Metody płatności

ROZWIĄZANE

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2023
  • 6243
  • 69

Metody płatności

@Renata82 dziekujemy za przedstawienie finalu sprawy. Dobrze że sie udalo uniknąć wyłączenia numeru. Niestety jak się coś stanie z platnosciami to tak do końca nie wiadomo co sie stanie, bo nie jak sprawdzić w aplikacji czy karta została poprawnie dodana. Szkoda że też musiałaś przez to przechodzić. Jak dzisiejsze emocje opadną to najwcześniej jutro namawiam do kontaktu z bankiem. Na mój nos ta nowa karta ma jakąś blokadę której chyba wcześniej nie było. Jakoś w 2020 lub 2021 unia wprowadziła jakieś nowe zabezpieczenia dotyczące kart i możliwe że to też dołożyło swoje 3 grosze.

Będzie nam miło jeśli podzielisz się z nami tym co okaże się w banku. Powodzenia 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Metody płatności

@Renata82 karta podpinania do apki FLEX jest z aktualną datą ważności?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 18
  • 33
  • 0

Metody płatności

Tak, oczywiście. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 18
  • 33
  • 0

Metody płatności

Niestety w banku nic się nie wyjaśniło. Ostatecznie pięć pracownic banku łącznie z kierowniczką próbowało pomoc. Karty, których nie udało się podpiąc tydzień temu  nie maja blokad na płatności ani limitów. Na kontach były wystarczające środki w momencie prób podpiecia.

Na kontach nie było ruchu związanego z pobraniem złotówki, co pokrywa się z trescia smsa o nieudanej próbie podpiecia karty. 

Za jakiś czas spróbuję ponownie podpiac któraś z kart rodziców. Na razie oboje mają dosyć tematu. Stracili poczucie kontroli nad sprawą i marzą o powrocie do tradycyjnego sposobu płacenia rachunku.

 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2023
  • 6243
  • 69

Metody płatności

@Renata82 w systemach bankowych jest sporo różnych blokad, może zgłoszenie o wciągnieciu karty bank potraktował jako potencjalne zagrożenie i przyblokował płatności internetowe?

Można ewentualnie skontaktować się blue media (ale to raczej po weekendzie) i tam ich podpytać przynajmniej o twoją kartę (dlaczego 2 pobory po 1zł) - może oni coś ci powiedzą co naprowadzi Cię na trop.

Tak jak wspominałem - miałem podobną sytuację, kiedy ni w pięć ni w dziesięć dostałem powiadomienie, że pobór z karty się nie udał. Sprawdziłęm w banku: zgody są, środki są, brak próby pobrania. Kontakt z Flexem: widzą tylko że jest błąd, nie wiedzą dlaczego. Sugerują przeinstalowanie aplikacji - brak rezultatów, w końcu sam przypadkiem wpadłem na to, żeby usunąć kartę a następnie dodać ją ponownie. Z tego co pamiętam, nie było czegoś takiego żeby ręcznie kazać pobrać za plan, to raczej odbywało się automatycznie, tylko nie wiadomo kiedy i nie wiadomo czy się uda... finalnie się udało, ale co ciśnienie mi się podniosło to moje. I też się nie dowiedziałem dlaczego nagle karta przestała być OK.

W tym wątku dla prepaida o doładowaniu z zapisanej i autoryzowanej uprzednio karty, też coś się pozajączkowało i karta z której bez problemu wszystko śmigało przestała przepuszczać transakcje. Blue Media twierdzi że bank, a bank że u nich wszystko w porządku, a transakcje w trybie oneclick nie działają. I bądź tu mądry 😞 

https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/One-Click-szybkie-i-wygodne-do%C5%82adowanie-numeru-w-aplika...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Metody płatności

Coś mi kołacze po głowie, że na forum ktoś opisywał, że przy dużej liczbie płatności w krótkim czasie też były jakieś blokady po stronie banku. Chyba chodziło o jakieś doładowania mała kwotą, ale w większej liczbie. Ale z tego co pisze @Renata82 trudno założyć, że akurat wystąpił ten scenariusz.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Metody płatności

@Misiek62  przypominam sobie tą sprawę, ale tam chodziło o błędy w serwisie BlueMedia. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Metody płatności

Czyli zakładamy, że i w tej sprawie problemy generuje BlueMedia.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Metody płatności

Nie jestem pewien czy to ten sam problem ale warto sprawdzić ten trop i skontaktować się z serwisem chociażby aby wyeliminować tą ewentualność. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Metody płatności

@Misiek62 @slav72 była taka sprawa z płatnościami przez apkę, ale dotyczyła nie FLEX-a, tylko oferty na kartę i płatności były małymi kwotami, chyba po 5 zł.