- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
@Renata82 dziekujemy za przedstawienie finalu sprawy. Dobrze że sie udalo uniknąć wyłączenia numeru. Niestety jak się coś stanie z platnosciami to tak do końca nie wiadomo co sie stanie, bo nie jak sprawdzić w aplikacji czy karta została poprawnie dodana. Szkoda że też musiałaś przez to przechodzić. Jak dzisiejsze emocje opadną to najwcześniej jutro namawiam do kontaktu z bankiem. Na mój nos ta nowa karta ma jakąś blokadę której chyba wcześniej nie było. Jakoś w 2020 lub 2021 unia wprowadziła jakieś nowe zabezpieczenia dotyczące kart i możliwe że to też dołożyło swoje 3 grosze.
Będzie nam miło jeśli podzielisz się z nami tym co okaże się w banku. Powodzenia 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
@Renata82 karta podpinania do apki FLEX jest z aktualną datą ważności?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
Niestety w banku nic się nie wyjaśniło. Ostatecznie pięć pracownic banku łącznie z kierowniczką próbowało pomoc. Karty, których nie udało się podpiąc tydzień temu nie maja blokad na płatności ani limitów. Na kontach były wystarczające środki w momencie prób podpiecia.
Na kontach nie było ruchu związanego z pobraniem złotówki, co pokrywa się z trescia smsa o nieudanej próbie podpiecia karty.
Za jakiś czas spróbuję ponownie podpiac któraś z kart rodziców. Na razie oboje mają dosyć tematu. Stracili poczucie kontroli nad sprawą i marzą o powrocie do tradycyjnego sposobu płacenia rachunku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
@Renata82 w systemach bankowych jest sporo różnych blokad, może zgłoszenie o wciągnieciu karty bank potraktował jako potencjalne zagrożenie i przyblokował płatności internetowe?
Można ewentualnie skontaktować się blue media (ale to raczej po weekendzie) i tam ich podpytać przynajmniej o twoją kartę (dlaczego 2 pobory po 1zł) - może oni coś ci powiedzą co naprowadzi Cię na trop.
Tak jak wspominałem - miałem podobną sytuację, kiedy ni w pięć ni w dziesięć dostałem powiadomienie, że pobór z karty się nie udał. Sprawdziłęm w banku: zgody są, środki są, brak próby pobrania. Kontakt z Flexem: widzą tylko że jest błąd, nie wiedzą dlaczego. Sugerują przeinstalowanie aplikacji - brak rezultatów, w końcu sam przypadkiem wpadłem na to, żeby usunąć kartę a następnie dodać ją ponownie. Z tego co pamiętam, nie było czegoś takiego żeby ręcznie kazać pobrać za plan, to raczej odbywało się automatycznie, tylko nie wiadomo kiedy i nie wiadomo czy się uda... finalnie się udało, ale co ciśnienie mi się podniosło to moje. I też się nie dowiedziałem dlaczego nagle karta przestała być OK.
W tym wątku dla prepaida o doładowaniu z zapisanej i autoryzowanej uprzednio karty, też coś się pozajączkowało i karta z której bez problemu wszystko śmigało przestała przepuszczać transakcje. Blue Media twierdzi że bank, a bank że u nich wszystko w porządku, a transakcje w trybie oneclick nie działają. I bądź tu mądry 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
Coś mi kołacze po głowie, że na forum ktoś opisywał, że przy dużej liczbie płatności w krótkim czasie też były jakieś blokady po stronie banku. Chyba chodziło o jakieś doładowania mała kwotą, ale w większej liczbie. Ale z tego co pisze @Renata82 trudno założyć, że akurat wystąpił ten scenariusz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
@Misiek62 przypominam sobie tą sprawę, ale tam chodziło o błędy w serwisie BlueMedia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
Czyli zakładamy, że i w tej sprawie problemy generuje BlueMedia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
Nie jestem pewien czy to ten sam problem ale warto sprawdzić ten trop i skontaktować się z serwisem chociażby aby wyeliminować tą ewentualność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś