- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam problem z tym Flexem. Minął mi czas na zapłatę za usługę ale jak doładowałem przez blika konto i chce odnowić plan mam caly czas komunikat Ups cos poszlo nie tak. O co w tym chodzi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Eruant przeloguj się w aplikacji, ewentualnie odinstaluj i zainstaluj z powrotem. Jak nie pomoże to kontakt przez czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ups coś poszlo nie tak
@Eruant na Twoim miejscu zapytałbym obsługę Flexa na czacie w aplikacji. Oczywiście wcześniej sprawdziłbym czy faktycznie płatność wyszła z konta/karty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ups coś poszlo nie tak
@Eruant czy dokonałeś wpłaty blikiem wystarczającej kwoty za opłatę planu? Czasami kilka minut trzeba poczekać, aż opłata zostanie pobrana. Odśwież plan.
Warto też napisać na czacie FLEX-a w tej sprawie. Mają wgląd na Twoje płatności oraz odnowienie planu.
Płatności FLEX-a obsługuje BlueMedia S. A. Może mają jakiś chwilowy problem, dlatego opóźnia się opłata za plan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Eruant przeloguj się w aplikacji, ewentualnie odinstaluj i zainstaluj z powrotem. Jak nie pomoże to kontakt przez czat.