Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ups coś poszlo nie tak

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Ups coś poszlo nie tak

Mam problem z tym Flexem. Minął mi czas na zapłatę za usługę ale jak doładowałem przez blika konto i chce odnowić plan mam caly czas komunikat Ups cos poszlo nie tak. O co w tym chodzi?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2020
  • 6224
  • 69

Ups coś poszlo nie tak

@Eruant przeloguj się w aplikacji, ewentualnie odinstaluj i zainstaluj z powrotem. Jak nie pomoże to kontakt przez czat.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Ups coś poszlo nie tak

@Eruant  na Twoim miejscu zapytałbym obsługę Flexa na czacie w aplikacji. Oczywiście wcześniej sprawdziłbym czy faktycznie płatność wyszła z konta/karty.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52656
  • 710

Ups coś poszlo nie tak

@Eruant czy dokonałeś wpłaty blikiem wystarczającej kwoty za opłatę planu? Czasami kilka minut trzeba poczekać, aż opłata zostanie pobrana. Odśwież plan.

Warto też napisać na czacie FLEX-a w tej sprawie. Mają wgląd na Twoje płatności oraz odnowienie planu.

Płatności FLEX-a obsługuje BlueMedia S. A. Może mają jakiś chwilowy problem, dlatego opóźnia się opłata za plan.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2020
  • 6224
  • 69

Ups coś poszlo nie tak

@Eruant przeloguj się w aplikacji, ewentualnie odinstaluj i zainstaluj z powrotem. Jak nie pomoże to kontakt przez czat.