- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
@ketrasaArtur o to mi chodziło... małe kwoty płatności, w krótkim odstępie jedna po drugiej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Misiek62 wiem, że banki stosują czasami takie blokady. W tym co mam konto, blokuje po 4 płatnościach online w krótkim czasie. Potem, trzeba czekać 24 godziny na odblokowanie. Inny po ośmiu płatnościach wysyła informację na aplikację bankową i chyba na e-maila i/lub SMS-a o wątpliwych płatnościach z mojego konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
W naszym przypadku coś musi być na rzeczy z tymi kartami. Bo obie należą do jednego banku, choć do dwóch różnych kont. Jedna jest ze stycznia a druga ledwie pół roku starsza.
Próby podpięcia do Flexa są z dwóch różnych dni, z 21 stycznia i z 26 stycznia, więc "awaria" na którymś etapie musiałaby trwać tydzień.
Tak, jak pisałam, spróbuję podpiac któraś któraś nich jeszcze raz i zobaczę czy się uda.
- « Poprzedni
- Następny »