- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
@Renata82 sprawdź jeszcze razspisoby płatności. W apce piwinnobwyglądać to tak:
Po przesunięciu w lewo jest opcja dodania karty płatniczej:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
Będziemy próbować jeszcze raz, aczkolwiek w salonie Orange już nam podpinano na próbę dwie karty platnicze i żadna z tych operacji nie przeszła, ciągle jest status w realizacji. Dlatego przyszło mi do głowy, że może wraz z początkiem roku tylko płatność blikiem jest możliwa? Stąd moje pytanie, tu, na forum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
@Renata82 a jak przesuniesz w bok to nie masz mozliwosci podpiecia karty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
Podpinal, a przynajmniej próbował podpiąc dwie karty platnicze gościu z salonu Orange, ale nie udało się podpiąc ani jednej. Dziś przyszło mi do głowy, żeby zainstalować aplikacje jeszcze raz.
Następnie ponawialismy próbę podpiecia karty, ale nic z tego nie wyszło. Status tej operacji to niezmiennie "w realizacji".
Teraz, dzięki Wam, wiem, jak podpiąć kartę i sama będę próbować dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
@Renata82 czy w banku są jakieś blokady na karcie związane z flexem (blue media)?
Upewnij się w banku, że na nowej karcie działają płatności internetowe.
Kiedyś miałem problem z kartą, to pomogło jej usunięcie i ponowne dopięcie (tak, tej samej karty).
Skontaktuj się na czacie z flexem (w aplikacji na dole Pomoc, a potem na górze dymek rozmowy - niestety włącza się bot którego trzeba przetrzymać i pojawi się żywy człowiek)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
@Renata82 ponieważ czas tyka nieubłaganie to proponuję doładować konto blikiem (jeśli nie masz swojego to może ktoś znajomy cię poratuje) żeby ci numeru nie wyłączyli. Uprzedzam, że we flexie przy braku płatności ORAZ blokadzie nie działają połączenia/smsy wychodzące ORAZ przychodzące.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
Udało się podpiac jeszcze inną kartę, jest widoczna w aplikacji. I teraz moje pytanie czy powinien przyjść SMS z informacją, że karta jest podpięta? Nie zeszło nic z konta. Dziś około południa usługi będą wyłączone. (To informacja z wczorajszego dnia) Ostatnia szansa to jeszcze blik, ale docelowo chciałabym zeby jednak karta zatrybiła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Metody płatności
Dodam, że podzielam kartę innej osoby 😕 nie właściciela Flexa