- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
Dziś zauważyłem, że ważność pakietów we flexie jest niezgodna z polskim kodeksem cywilnym. Cenniku usług we flexie przewiduje, że usługi są ważne np 30 dni czy 1 dzień. Takie sformułowanie ważności nie może być interpretowane w godzinach odpowiednio wielokrotność 24 dniach bez uwzględnienia tego w cenniku czy regulaminie.
§ 2. Jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
Hej,
@Piotrekk85 ponieważ w ramach regulaminu Flex zdefiniowaliśmy dokładnie w jakie sposób jest wyliczany termin ważności usług, to przepisy zawarte w art. 110 KC nie mają tu zastosowania.
" Usługa Video Pass na 1 dzień jest aktywna dokładnie przez 24h od włączenia usługi poprzez Aplikację.; Usługa Video Pass na 7 dni jest aktywna przez 7 pełnych kolejnych dni od chwili włączenia usługi."
Co innego gdybyśmy nie mieli tego sprecyzowanego w regulaminie. Ponieważ jest to określone więc wszystko jest ok 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
Może w temacie ale mój plan aktywować się powinien i pobrać opłatę 14go każdego miesiąca (bo aktywowałem 14go), tylko dla czego opłatę pobrano już 13go po godzinie 22 a plan aktywował się na kolejny miesiąc tuż po północy 14go ?
To jest bez sens!
Powinno być 14go 00:01 pobrać opłatę i włączyć od nowa pakiet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
Nie ale to troche bez sensu bo np Nie mam środków na koncie na ta godzinę 22 a ktoś prześle ze znajomych mi około 24.00 dla przykładu to juz nie pobierze mi? Czy robi drugie podejscie w celu pobranie opłaty? Czy będzie wylaczenie oferty planu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
@Piotrekk85napisał(-a)
Ostatnio zauważyłem że opłaty za plan są pobierane na kilka godzin przed odnowieniem planu. A straciłeś przez to dzień?
O ktorej aktualnie jest obciazana karta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
Chwila po 22.. A plan włącza sie chwila po 24.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Liczenie terminów ważności we flexie
Opłatę za plan pobieramy z karty godz. przed jego odnowieniem. Nie wpływa to na zmianę okresu rozliczeniowego. Jeżeli coś jest nie tak, proszę zgłoś to na czat. Sprawdzimy.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »