5
Postów
10
Kudo
1
Rozwiązanie
Orange Weteran
Druga Rocznica
Roczniak
1 rozwiązanie
1 like
1 odpowiedź
Pierwsze lądowanie
21-11-2019 14:14
Opłatę za plan pobieramy z karty godz. przed jego odnowieniem. Nie wpływa to na zmianę okresu rozliczeniowego. Jeżeli coś jest nie tak, proszę zgłoś to na czat. Sprawdzimy.
23-09-2019 16:41
Hej, @Piotrekk85 ponieważ w ramach regulaminu Flex zdefiniowaliśmy dokładnie w jakie sposób jest wyliczany termin ważności usług, to przepisy zawarte w art. 110 KC nie mają tu zastosowania. " Usługa Video Pass na 1 dzień jest aktywna dokładnie p [...]
07-08-2017 11:29
lysy1999 napisał(-a): Witam, niby sie loguje na swoje konto lecz, nie moge wejsc do zakladki faktury by dokonac platnosci, tak jak bym byl wylogowany, wczesniej dokonywalem platnosci online. Czy to znak by zmienic dostawce telefoni kom... ? @lysy1999 Mog [...]
21-11-2019 14:14
Opłatę za plan pobieramy z karty godz. przed jego odnowieniem. Nie wpływa to na zmianę okresu rozliczeniowego. Jeżeli coś jest nie tak, proszę zgłoś to na czat. Sprawdzimy.
23-09-2019 16:41
Hej, @Piotrekk85 ponieważ w ramach regulaminu Flex zdefiniowaliśmy dokładnie w jakie sposób jest wyliczany termin ważności usług, to przepisy zawarte w art. 110 KC nie mają tu zastosowania. " Usługa Video Pass na 1 dzień jest aktywna dokładnie p [...]
26-05-2017 09:27
@DukeSprawdź proszę czy problem z dodatkową autoryzacją nadal występuję. Już powinno być ok. Sprawdzaliśmy na rożnych kontach.Co do nowego Mój Orange to zastosowaliśmy zupełnie inny mechanizm autoryzacji. Prosty łatwy i przyjemny. Oparty jest o token SMS - [...]
26-05-2017 09:27
@DukeSprawdź proszę czy problem z dodatkową autoryzacją nadal występuję. Już powinno być ok. Sprawdzaliśmy na rożnych kontach.Co do nowego Mój Orange to zastosowaliśmy zupełnie inny mechanizm autoryzacji. Prosty łatwy i przyjemny. Oparty jest o token SMS - [...]