Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Liczenie terminów ważności we flexie


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Liczenie terminów ważności we flexie

Dziś zauważyłem, że ważność pakietów we flexie jest niezgodna z polskim kodeksem cywilnym. Cenniku usług we flexie przewiduje, że usługi są ważne np 30 dni czy 1 dzień. Takie sformułowanie ważności nie może być interpretowane w godzinach odpowiednio wielokrotność 24 dniach bez uwzględnienia tego w cenniku czy regulaminie.

 

§ 1. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia.
§ 2. Jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
14 ODPOW. 14

Pracuję w Orange
  • 5
  • 10
  • 1

Liczenie terminów ważności we flexie

Hej, 

@Piotrekk85 ponieważ w ramach regulaminu Flex zdefiniowaliśmy dokładnie w jakie sposób jest wyliczany termin ważności usług, to przepisy zawarte w art. 110 KC nie mają tu zastosowania. 

 

 " Usługa  Video  Pass  na  1  dzień  jest  aktywna  dokładnie  przez  24h  od  włączenia  usługi  poprzez Aplikację.; Usługa Video Pass na 7 dni jest aktywna przez 7 pełnych kolejnych dni od chwili włączenia usługi."

 

Co innego gdybyśmy nie mieli tego sprecyzowanego w regulaminie. Ponieważ jest to określone więc wszystko jest ok 🙂  


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Liczenie terminów ważności we flexie

Przewertowałem cennik jeszcze raz. Przy VideoPassie 1 dniowym - jest ok. Przy reszcie - określenie "pełny dzień" nie jest precyzyjne.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Liczenie terminów ważności we flexie

30 dniowy też działa przez 30 dób a nie 30 pełnych dni. Słabo...

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 380
  • 1

Liczenie terminów ważności we flexie

Może w temacie ale mój plan aktywować się powinien i pobrać opłatę 14go każdego miesiąca (bo aktywowałem 14go), tylko dla czego opłatę pobrano już 13go po godzinie 22 a plan aktywował się na kolejny miesiąc tuż po północy 14go ?

To jest bez sens!

 

Powinno być 14go 00:01 pobrać opłatę i włączyć od nowa pakiet.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Liczenie terminów ważności we flexie

Ostatnio zauważyłem że opłaty za plan są pobierane na kilka godzin przed odnowieniem planu. A straciłeś przez to dzień?

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 380
  • 1

Liczenie terminów ważności we flexie

Nie ale to troche bez sensu bo np Nie mam środków na koncie na ta godzinę 22 a ktoś prześle ze znajomych mi około 24.00 dla przykładu to juz nie pobierze mi? Czy robi drugie podejscie w celu pobranie opłaty? Czy będzie wylaczenie oferty planu? 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2001
  • 6146
  • 69

Liczenie terminów ważności we flexie


@Piotrekk85napisał(-a)
Ostatnio zauważyłem że opłaty za plan są pobierane na kilka godzin przed odnowieniem planu. A straciłeś przez to dzień?

O ktorej aktualnie jest obciazana karta?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 380
  • 1

Liczenie terminów ważności we flexie

Chwila po 22.. A plan włącza sie chwila po 24. 


Pracuję w Orange
  • 5
  • 10
  • 1

Liczenie terminów ważności we flexie

Opłatę za plan pobieramy z karty godz. przed jego odnowieniem. Nie wpływa to na zmianę okresu rozliczeniowego. Jeżeli coś jest nie tak, proszę zgłoś to na czat. Sprawdzimy.