- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej. Czy ktoś wie jak skontaktować się z obsługą klienta Orange Flex? Czat od czwartku nie działa. Jest inny sposób? Jeśli jest tylko czat, to słabo to wygląda.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdziłem u siebie, czat się uruchamia w aplikacji. Tak, wiem że to marne pocieszenie. Spróbuj może założyć nowe konto, bez aktywacji kolejnego numeru i z niego się połącz. Jak się uda to popytaj co się dzieje z tamtym kontem.
Aha, na czacie pojawił sie bot flex i trzeba mieć sporo cierpliwości żeby połączyć się z żywym człowiekiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z BOK
@Anonim spróbuj jak nie działa czat https://infolinia.info.pl/infolinioa-orange-flex/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z BOK
@Anonim czat działa prawidłowo, właśnie sprawdziłem. Odinstaluj aplikację FLEX i zainstaluj ponownie. To jest nowoczesna obsługa klienta i dobrze, że działa tylko czat. 🙂 24/7
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z BOK
@Anonim jeżeli masz problemy z uruchomieniem czata przez apkę, to zawsze możesz spróbować na stronie internetowej:
Login i hasło jest identyczne jak w apce. Niestety czat jest jedynym kontaktem z BOK FLEX. Na infolinii: 510 100 100; 510 600 600; 510 800 800 nie uzyskasz informacji dotyczących FLEX-a.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z BOK
@ketrasaArtur czat jest jedyną formą kontaktu i już raczej się to nie zmieni. Bez problemu można się też zalogować nie mając konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z BOK
U mnie nie działa czat w apce, widzę błąd "czat ma problem, spróbuj za chwilę". A na www nie pojawia się ikona czatu(w czwartek była, ale nikt nie odpowiadał).
- Wyłączyłem DNS, Adblocka
- Aplikacje przeinstalowałem dwa razy
- Resetowałem telefon
- Test na innym modemie usb
- Net Play i Orange
Nic nie działa. Nadal czat się nie uruchamia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z BOK
@Anonim spróbuj wyczyścić przeglądarkę i jeszcze raz sprawdź przez www.
Sprawdź, czy w sklepie Google Play nie ma nowej wersji apki.
@Anonim podejrzewam, że chciałaś napisać do @Anonim, bo o tym, że tylko kontakt z konsultantem FLEX jest tylko przez czat, to wiem 😉🙃
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdziłem u siebie, czat się uruchamia w aplikacji. Tak, wiem że to marne pocieszenie. Spróbuj może założyć nowe konto, bez aktywacji kolejnego numeru i z niego się połącz. Jak się uda to popytaj co się dzieje z tamtym kontem.
Aha, na czacie pojawił sie bot flex i trzeba mieć sporo cierpliwości żeby połączyć się z żywym człowiekiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z BOK
@ketrasaArtur racja mój błąd.
@spiro ja też patrzyłam i mi się udało zalogować ale jako gość (przez Facebook). Może w taki sposób to przejdzie i jakiś problem tkwi w samym koncie @Anonim ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z BOK
@spiro , bot odpalił mi się na sekunde i odrazu wskoczył konsultant. 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »