Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 53
  • 200
  • 2

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

Przed chwilą zadzwonił do mnie Pan ze zaawansowanego wsparcia technicznego. Potwierdzili, że widzą ten problem i poprosili mnie o ustalenie adresów IP, z którymi nawiązuję połączenie podczas korzystania z GitHuba oraz Tidala. Dostałem instrukcję na maila. Proszą mnie o to, ponieważ mają dwa adresy, które monitorują i działają w Tidalu, ale podejrzewają, że może być ich więcej. Dodatkowo poinformował, że monitorują serwery Tidala i jeden z nich, który pośredniczy w ruchu, jest przeciążony.

PS. Moja szczera reakcja na telefon --> 😱


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 438
  • 1170
  • 7

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

@szyhownica mam T-Mobile jak używam to zacięć brak. Z ostatniego opisu wnioskuje, że coś się dzieje od strony Orange. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 53
  • 200
  • 2

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

Już od kilka dni ściąganie działa już bardzo dobrze, pingi są również w dużo lepsze.

 

eadf1e4f-5d74-4ef8-8087-2977857252f8.png


Oczywiście będę jeszcze obserwować czy wszystko działa. Bardzo mnie ciekawi jak będzie działać na weekendzie. 😉


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 7277
  • 29743
  • 234

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości


@szyhownicanapisał(-a)

Przed chwilą zadzwonił do mnie Pan ze zaawansowanego wsparcia technicznego.

...


Wow! czyli ta mityczna organizacja nie tylko istnieje ale (może) nawet działa? To jest jakaś nadzieja że z MiB jest podobnie? 😂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 53
  • 200
  • 2

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości


@j131napisał(-a)

@szyhownicanapisał(-a)

Przed chwilą zadzwonił do mnie Pan ze zaawansowanego wsparcia technicznego.

...


Wow! czyli ta mityczna organizacja nie tylko istnieje ale (może) nawet działa? To jest jakaś nadzieja że z MiB jest podobnie? 😂


Na stopce maila, którego dostałem jest "Wsparcie Techniczne Orange Polska", więc ta mityczna organizacja raczej działa. 🤔

 

Dzisiaj znowu otrzymałem telefon, tym razem chyba od normalnego konsultanta, choć nie jestem pewien, bo jakość rozmowy była kiepska. Pytał, czy problem został rozwiązany, odpowiedziałem, że tak, więc zamknął zgłoszenie. Wspomniał też, że "informatycy" mogą się jeszcze ze mną kontaktować.

 

Przed chwilą sprawdzałem pobieranie na felernych stronach i śmiga, że aż miło. Jak będzie działać jutro to sprawę (odpukać) mogę uznać za zamkniętą.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 60
  • 0

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

Rzeczywiście coś się chyba poprawiło, bo Tidal przestał się zacinać u mnie. Fingers crossed 😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 53
  • 200
  • 2

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

Dzisiaj również wszystko działa. Na razie problem rozwiązany. 🥳


Dla potomnych:

Napisałem maila kontakt@orange.com, można go znaleźć, na samym dole tutaj: https://www.orange.pl/zobacz/kontakt/obsluga-klienta jest przy "Adres do korespondencji"

 

Napisałem w mailu tak:

 

Pokaż szczegóły
Dobry wieczór. Chciałbym zgłosić problem techniczny z internetem światłowodowym. Przy czym sama światłowód działa prawidłowo. Problem jest poza światłowodem. Polega na bardzo wolnym pobieraniu, po godzinie ok. 19/20 na niektórych serwerach z różnych stron internetowych. Domeny, z którymi jest utrudniona łączność to m.in. : objects.githubusercontent.com, amz-pr-fa.audio.tidal.com. Lista problematycznych domen jest znacznie dłuższa. Z tych domen mogę pobierać z prędkością ok. 600 kB/s. Nie ma problemu po przełączeniu się na inne łącze, na innych stronach internet działa dobrze. Użycie VPNa np. Cloudflare Warp rozwiązuje problem. Problem według mnie nie jest z konkretnymi użytkownikami/urządzeniami/internetem, tylko gdzieś dalej w sieci. Ludzie w tym i ja, zgłaszaja problemy na forum Nasz Orange: https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Flex-Unlimited-TIDAL-ci%C4%85g%C5%82e-zacinanie-si%C4%99-przer....
Proszę o weryfikację problemu przez techników zajmujących się siecią.

I to w sumie tyle. Nic dodatkowo nie pisałem na czacie, nigdzie nie dzwoniłem.


Tego samego dnia zostało przyjęte jako reklamacja:

 

brave_yZeKgBBSZh.png

Po kilku dniach została utworzona nowa sprawa, już jako zgłoszenie techniczne:

brave_iTi6y2A807.png


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 60
  • 0

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

Niestety dziś znowu zacina przy max jakości (tidal).


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 438
  • 1170
  • 7

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

tidal.png

Teraz tego słuchałem żadnego przycinania w T-Mobile.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 60
  • 0

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

Dziś też się zacina przy 24bit / 192 Khz.