Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 246
  • 1

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

piszcie na Twitter do rzecznika i kilka portali telko, on wówczas dość mocno się aktywuje


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8006
  • 150

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Należę do grupy nie korzystających z/w usług. 😎 Natomiast sprawdzę w najbliższym czasie działanie Blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych.

Anonim

Nie dotyczy

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Czy na dodatkowy numer w tzw. rodzinie można zamówić kartę eSIM? Bo sytuacja jest taka, że jeden numer mam prywatny, a drugi służbowy, i ten drugi byłby używany jako eSIM.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 361
  • 10

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Nie tylko na główny numer możesz zamówić esim. Karty dodatkowej nie można zamówić na numer w rodzinie

Anonim

Nie dotyczy

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Teoretycznie zgłosiłem ten problem, i mieli go rozwiązać. Ale chyba się nie doczekam na odpowiedź ze strony supportu jak i na wiele innych...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Część ze spraw o których pisano w tym wątku są znane w Orange "głównym", więc nie są to problemy tylko flexowe. Niestety mają niski priorytet. Jak chcecie odpowiedź, to złóżcie formalną reklamację na czacie. Wtedy ustawowy termin odpowiedzi to 30 dni.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 361
  • 10

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Jak zrobić reklamacje jak konsultanci nie chcą przyjmować reklamacji . Twierdzą ze robią zgłoszenie, a reklamacje przyjmą jak zgłoszenie będzie rozwiązane, a to nigdy nie nastąpi i tak w kółko. Jedyna słuszna decyzja to przenosiny do innej sieci, problemy znikną


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Przygotuj treść w pdf i wyślij jako załącznik na czacie, tylko upewnij się że reklamacja zawiera wszystkie informacje potrzebne do jej rozpatrzenia (dane osobowe, oznaczenie numeru, forma otrzymania odpowiedzi na reklamację itp). Poproś o numer zgłoszenia i nie dyskutuj. Nie ma czegoś takiego, że zgłoszenie blokuje reklamację.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 413
  • 1306
  • 10

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Niestety, obsługa klienta we Flexie to śmiech na sali.

Dzisiaj miałem kolejną przykrą sytuację - po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego chciałem po raz drugi z rzędu poprosić o rekompensatę za niedziałające usługi. Konsultantka zapoznała się ze sprawą i... założyła nowe zgłoszenie "skoro problemy nadal występują".

Wszystko wskazuje na to, że moje poprzednie zgłoszenie zostało zamknięte i pozostawione bez rozwiązania, a ja nawet nie zostałem o tym poinformowany. Dno i metr mułu.

 

Przysięgam, jak tylko ktoś wprowadzi eSIM dla klienta indywidualnego to w tym samym dniu zacznę przenosić numer...


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 361
  • 10

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Niestety to prawda konsultanci są beznadziejnie niekompetentni. Chyba są z szybkiego naboru z ulicy bez szkoleń i wiedzy. Są tylko wtedy zadowoleni gdy kończysz z nimi kontakt. Też szukam gdzie by tu przenieść numery.