- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
żeby wykonywać połączenia międzynarodowe lub dzwonić w roamingu trzeba kupić pakiet, np. 10 minutowy.
Co jeśli w trakcie rozmowy pakiet się skończy? Np. mam pakiet 10 minut i rozmawiam już 9m59s ? Po prostu przerwie? Czy będą jakieś ostrzeżenia, możliwość przedłużenia?
Pytam bo to bardzo niewygodne - czasami nie wiem ile będę musiał rozmawiać, a pakiety mają ważność 30 dni albo w ogóle nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy... 😞
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie zostanie przerwane. Nie ma możliwości naliczenia dodatkowych opłat, ponieważ Flex, to usługa przedpłacona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jeśli pakiet rozmów międzynarodowych lub roamingu się skończy w trakcie rozmowy?
@piotrkr jeśli pakiet się skończy to zostanie naliczona opłata, jak w cenniku za kolejne minuty, będzie wtedy drogo, warto więc ograniczać czas rozmowy jak minuty z pakietu są na wyczerpaniu, komunikatu raczej nie będzie, trzeba samemu kontrolować czas rozmowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jeśli pakiet rozmów międzynarodowych lub roamingu się skończy w trakcie rozmowy?
@IreneuszCDwedług jakiego cennika? W cenniku Flexa widziałem tylko ceny dla pakietów...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jeśli pakiet rozmów międzynarodowych lub roamingu się skończy w trakcie rozmowy?
@piotrkr mam Flex i korzystam z pakietów minut dla rozmów zagranicznych, więc nie szukałem cennika jak to bez pakietu wygląda, wykupujesz większy pakiet, lub rozmawiasz krótko 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jeśli pakiet rozmów międzynarodowych lub roamingu się skończy w trakcie rozmowy?
Większy pakiet to np konieczność wyłożenia 150 zł za 50 minut z góry 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jeśli pakiet rozmów międzynarodowych lub roamingu się skończy w trakcie rozmowy?
A czy da się kupić pakiet w trakcie rozmowy? (Tak żeby przedłużył rozmowę)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jeśli pakiet rozmów międzynarodowych lub roamingu się skończy w trakcie rozmowy?
@piotrkrnapisał(-a)A czy da się kupić pakiet w trakcie rozmowy? (Tak żeby przedłużył rozmowę)
To chyba musisz sam sprawdzić. Tylko nie do końca rozumiem problem, pakiety są zwykle w dniach nielimitowanych połączeń, a nie w minutach. Co miałoby się skończyć w trakcie rozmowy, czego nie dało się przewidzieć przed rozpoczęciem rozmowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jeśli pakiet rozmów międzynarodowych lub roamingu się skończy w trakcie rozmowy?
@piotrkr FLEX ma to do siebie, że nie są naliczane żadne opłaty ponad usługi, pakiety które są wykupione. Jeśli więc masz pakiet 10 minut, to wykorzystasz 10 minut i nastąpi przerwanie połączenia.
Jeśli nie chcesz, aby taka sytuacja nastąpiła, to albo wybierasz większy pakiet ofertę na kartę z odpowiednią ilością środków na koncie lub abonament.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jeśli pakiet rozmów międzynarodowych lub roamingu się skończy w trakcie rozmowy?
@j131pakiety rozmów międzynarodowych i roamingowych są w minutach (np 10 minut, 50 minut)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jeśli pakiet rozmów międzynarodowych lub roamingu się skończy w trakcie rozmowy?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »