Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Call center Orange FLEX

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Guru **
  • 10404
  • 17766
  • 355

Call center Orange FLEX

Czyli w sprawie głosowych połączeń BOK dotyczących oferty FLEX coś jest działanie:

https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/najnowoczesniejsze-call-center-orange-otwarte-w-ra...

Uważam, że e ten sposób przynajmniej niektóre sprawy dało by się szybciej załatwić, niż pisanie na czacie. Emotikon: Szczęśliwy

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 31, Ekspert
  • 2267
  • 2389
  • 88

Call center Orange FLEX

Flex cechuje się tym, że wszystko mamy załatwić On-Line w aplikacji smoobsługowo, a  w wyjątkowych sytuacjach na czacie można poprosić o pomoc. Infolinia, to niepotrzebne koszty dla operatora.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Zespół Nasz Orange
  • 2371
  • 4175
  • 119

Call center Orange FLEX

Ee... Chyba jest jeszcze przedwcześnie, by o tym mówić. To - w sumie - sami klienci Orange Flexa musieliby taką potrzebę deklarować... A nie sądzę, żeby dla nich była to jakaś wartość dodana.

 

Czat asynchroniczny - to jest odpowiedź na potrzeby pokolenia milenialsów @ketrasaArtur! 😉

Polecam odpowiedź udzieloną na jednej z AMA: 08-08-2019 15:55


Poziom 31, Ekspert
  • 2267
  • 2389
  • 88

Call center Orange FLEX

Flex cechuje się tym, że wszystko mamy załatwić On-Line w aplikacji smoobsługowo, a  w wyjątkowych sytuacjach na czacie można poprosić o pomoc. Infolinia, to niepotrzebne koszty dla operatora.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 40, Guru *****
  • 30500
  • 24317
  • 1304

Call center Orange FLEX

Wszystko online ale reklamacji online się nie rozpatrzy...

Poziom 31, Ekspert
  • 2267
  • 2389
  • 88

Call center Orange FLEX

@Piotrekk85 , reklamację też możesz zgłosić przez czat i można rozpatrzyć elektronicznie... więc Emotikon: sfrustrowany

 


Poziom 40, Guru *****
  • 30500
  • 24317
  • 1304

Call center Orange FLEX

No właśnie, a czemu nie rozpatrywana online? Bo tym kątem Flex nie różni się niczym od Orange - brak te "powiewu" czegoś nowego.

Poziom 31, Ekspert
  • 2267
  • 2389
  • 88

Call center Orange FLEX

@Piotrekk85 , aaa o to Ci chodzi. Nie jest źle, a pewnie się to zmieni. 


Poziom 40, Guru *****
  • 30500
  • 24317
  • 1304

Call center Orange FLEX

Ogólnie muszę pochwalić pełen profesjonalizm doradcy na czacie -po identycznym avatarze myślę, że ma on nawet konto na Nasz Orange 🙂 Przedstawił w pełni merytorycznie sprawę zgodnie z "linią firmy", a ja jako klient mam prawo czasem mieć inny pogląd na pewne zapisy w cenniku (który swoją drogą ma wiele niedoróbek).