- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
profile na NO - administrowanie użytkownikami - zmiana abonenta
Zastanawiam się czy mamy na NO politykę zarządzania, administrowania użytkownikami. Chodzi o kwestię przypadku zmiany abonenta jakiejś usługi, numeru komórki, która przez jakiś czas w systemach Orange była przypisana do osoby (użytkownik "A"), i która to osoba swego czasu zarejestrowała się na Nasz Orange, w powiązaniu z tym numerem, usługą. Bywa, że ktoś po jakimś czasie przestanie być klientem, albo zmieni numer. Co w przypadku gdy dany numer telefonu, (nie wiem jak zarządzane są ID Neostrady czy innych usług) przypadnie innej osobie (użytkownik "B"), która zechce zarejestrować się na ten numer do Nasz Orange? Uda mu się to? Co z aktywnością poprzedniego użytkownika?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
profile na NO - administrowanie użytkownikami - zmiana abonenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
profile na NO - administrowanie użytkownikami - zmiana abonenta
Wiesz @Piotrekk85 mnie chodzi o oficjalne stanowisko, zwłaszcza w aspekcie "osiągnięć" pierwszego użytkownika, możliwości, lub ich braku, dalszego funkcjonowania tego użytkownika, nawet jeśli przestanie być abonentem, zwłaszcza gdyby nowy użytkownik chciał się zarejestrować w powiązaniu z numerem usługi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
profile na NO - administrowanie użytkownikami - zmiana abonenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
profile na NO - administrowanie użytkownikami - zmiana abonenta
Moją intencją jest wypracowanie takich formalnych zasad, bo jak sądzę na dzisiaj nikt takich przypadków nie przewidział... ale wykluczyć się ich nie da. Więc lepiej być przygotowanym przed wydarzeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
profile na NO - administrowanie użytkownikami - zmiana abonenta
@Misiek62, jeżeli chodzi o postępowanie w takich przypadkach to rozpatrujemy je indywidualnie.
Kilka "cudów" mamy już za sobą m.in @mabud73, jednak doświadczenia pokazują, że nie ma 100% gwarancji powodzenia, bo nie jest to standardowa funkcja systemu.
Z każdą tego typu sprawą zapraszam do kontaktu bezpośrednio ze mną, bądź z dowolną osobą z Zespołu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
profile na NO - administrowanie użytkownikami - zmiana abonenta
@Piotrek ja rozumiem, że takie sytuacje o których pisałem, nie są standardowe, choć są możliwe... Po prostu byłem ciekawy czy są opisane jakieś zasady normujące byty istniejących profili w przypadku przejścia numeru na innego użytkownika... w sytuacji gdyby taki nowy użytkownik chciał się na NO rejestrować a dotychczasowy zachować swój profil. Moim skromny zdaniem jakaś wzmianka na ten temat powinna być w regulaminie i/lub choćby w zasadach, czy wręcz na stronie startowej, w trakcie zakładania "konta". Tak, żeby ten potencjalny nowy użytkownik nie był zaskoczony informacją, że na dany numer konto już jest... i nie pozostał tylko z komunikatem "Użytkownik o podanym numerze jest już zarejestrowany."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
profile na NO - administrowanie użytkownikami - zmiana abonenta
1. Obecnie odwiedzając Nasz Orange można założyć konto nieprzypisane do usługi w Orange lub przypisane do jednej konkretnej usługi.
2. Jeśli ktoś ma tę pierwszą opcję - nie ma problemu - konto istnieje dopóki właściciel sam nie zdecyduje o usunięciu.
3. Jeśli ktoś ma konto przypisane do konkretnej usługi, czyli w przypadku większości z nas to gdy usługa jest wyłączana/przenoszona - konto jest usuwane.
4. Choć teoretycznie rezygnacja z usługi wiąże się z usunięciem konta w Nasz Orange to robimy wyjątki i przenosimy dane z jednego konta na drugie.
5. Docelowo logowanie będzie za pomocą tych samych danych, co w nowym Mój Orange, więc konto będzie przypisane do osoby, a nie usługi i problem zniknie 🙂