- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przywitaj się
Mi Jest Niezmiernie Miło Powitać Tak Wspaniałą Ekipę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam Jestem klijentem Orange :)
Orange jest super siecia 🙂 polecam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przywitaj się
Cześć wszystkim, mam nadzieje że będę mógł tu czasem uzyskać jakieś użyteczne technicznie informacje.
Sam jestem informatykiem z kilkuletnim doświadczeniem w telekomunikacji więc też pomogę jak będzie trzeba.
Trochę mi tu na tym forum brakuje moderacji bo w wielu tematach z czysto technicznymi pytaniami widziałem jakieś wpisy zupełnie bez sensu ale mam nadzieje że się to poprawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przywitaj się
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przywitaj się
bez_nazwy napisał(-a):
Cześć wszystkim, mam nadzieje że będę mógł tu czasem uzyskać jakieś użyteczne technicznie informacje.
Sam jestem informatykiem z kilkuletnim doświadczeniem w telekomunikacji więc też pomogę jak będzie trzeba.
Trochę mi tu na tym forum brakuje moderacji bo w wielu tematach z czysto technicznymi pytaniami widziałem jakieś wpisy zupełnie bez sensu ale mam nadzieje że się to poprawi.
Witaj na pokładzie, @bez_nazwy 🙂 Pilnujemy jak możemy, nie zawsze wychwycimy wszystko, za to zawsze przyglądamy się wszystkim zgłoszeniom, więc jeśli znowu trafisz na jakiś komentarz bez sensu to śmiało korzystaj z opcji zgłaszania postu do moderacji - zajmiemy się nim 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przywitaj się
Witam wszystkich forumowiczów