Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędy techniczne Nasz Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1687
  • 34

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

@Misiek62

dla mnie to wygląda na sytuacje, w której Twój wpis próbował się dodać kilkukrotnie. Data publikacji w temacie to 8:21, data na zrzucie 8:22, stad wnoszę, że błąd został wygenerowany, po tym jak wpis został już opublikowany i dotycz kolejnej próby jego dodania. Daj znać jeśli natrafisz na ten problem ponownie, ja też po testuje i zobaczę, czy uda mi się go wygenerować. Mrugający mężczyzna


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1687
  • 34

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Dziękuje @Jozefg za potwierdzenie mojej hipotezy Bardzo szczęśliwy mężczyzna


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3243
  • 7595
  • 142

Błędy techniczne Nasz Orange

Trochę mało zrozumiałe, że informatycy nie potrafią sobie poradzić tak długo z systemem, pozycjonowaniem itd. Regulaminów na Orange.pl też się doprosić nie można. Coś zmienili ale brakuje jeszcze. Strasznie dziwne.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 25
  • 0

Błędy techniczne Nasz Orange

@Artur, a czy coś wiadomo odnośnie logowania? Kiedy można się spodziewać że przeglądarki będą właściwie wprowadzać dane do logowania? 

 

I jeszcze, po kliknięciu sprawdź pisownię, wyskakujące okienko z info, że nie ma błędów jest brzydkie, i przesuwa stronę do góry.  


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6107
  • 109

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


Misiek62 napisał(-a):
Spotkał się ktoś z takim komunikatem? Chciałem opublikować posta i zostałem na chwilę wstrzymany.

Dobre! He he, dzięki za zrzut, @Misiek62, przeredagujemy ten tekst na jakiś bardziej zrozumiały 🙂

 

mst napisał(-a):

@Artur, a czy coś wiadomo odnośnie logowania? Kiedy można się spodziewać że przeglądarki będą właściwie wprowadzać dane do logowania? 

 

I jeszcze, po kliknięciu sprawdź pisownię, wyskakujące okienko z info, że nie ma błędów jest brzydkie, i przesuwa stronę do góry.  

@mst, nad ekranem logowania programiści pracują, na pierwszy rzut obiecali sprawić, aby pola logowania były jako takie wykrywane przez przeglądarki, co umożliwi m.in. zapamiętanie danych przez przeglądarkę. Potem systemowe zapamiętywanie logowania i synchronizacja z Mój Orange. Terminy? @Piotrek@Natalia, mamy już chociaż jakieś przybliżone?

 

@mst, a co do sprawdzania pisowni to nie widzę czegoś podobnego u siebie. Możesz dodać zrzut + info o wersji systemu i przeglądarki?

 

 

 


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 182
  • 1069
  • 27

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

@Artur, @mst zapamiętywanie hasła przez przeglądarki jest tym na topie listy do zrobienia.

Termin, uff trudne pytanie - narazie nic nie jest potwierdzone, jak tylko będzie coś wiadomo dam znać 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5439
  • 17952
  • 186

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

@Mikołaj wiesz Mikołaju, nie patrzyłem na godziny, może mój zegarek (w telefonie) ma ciut inny czas niż systemowy serwera... chociaż nie wiem jaki tak naprawdę jest przypisywany do posta, ale sam tekst komunikatu jest powalający... 1 post w iluś tam sekundach, a i tak został zablokowany...

Natomiast jeśli przeczytasz co niby tam pisałem (na zrzucie), to okaże się że post o tej treści w ogóle nie został opublikowany... zrobiłem w telefonie powrót... i nie wiem czy, a jeżeli tak to gdzie jest ta treść np. w postaci projektu posta "zapisanego przez system" - patrz komunikat "automatycznie zapisane w ..." Na marginesie, też warto by przeprowadzić kosmetykę tego ostatnio wspomnianego komunikatu, zamiast "...zapisane w..." napisałbym "... zapisane o ...." - boć przecież podawana jest godzina zapisu, a nie miejsce.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5439
  • 17952
  • 186

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


Jozefg napisał(-a):

Misiek62 napisał(-a):
Spotkał się ktoś z takim komunikatem?

Tak, przed chwilą jak kliknąłem o jeden raz za dużo. Dobra funkcja!

 


@Jozefg akurat tamtego posta pisałem w telefonie... i nie wiem czy mój ekran jest tak wrażliwy żeby szybko złapał palec dwa razy... Generalnie, jak przyznaje Artur, komunikat warto przeredagować.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 631
  • 1569
  • 21

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


Misiek62 napisał(-a):

.... i nie wiem czy mój ekran jest tak wrażliwy żeby szybko złapał palec dwa razy...

Spotkałem się już dwukrotnie z takim czymś że kawały robiła myszka.

Po używaniu jej jakiś czas zaczynała na jeden klik wysyłać 2 lub 3 impulsy. 

Nic nie pomoże - myszka do wymiany!  Ja wyrzuciłem dwie... 😞  

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5439
  • 17952
  • 186

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


Jozefg napisał(-a):

Misiek62 napisał(-a):

.... i nie wiem czy mój ekran jest tak wrażliwy żeby szybko złapał palec dwa razy...

Spotkałem się już dwukrotnie z takim czymś że kawały robiła myszka.

Po używaniu jej jakiś czas zaczynała na jeden klik wysyłać 2 lub 3 impulsy. 

Nic nie pomoże - myszka do wymiany!  Ja wyrzuciłem dwie... 😞  

 


@Jozefg to ja musiałbym wymienić telefon, albo conajmniej ekran Sfrustrowany mężczyzna