- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Misiek62 można było się spodziewać, że coś jeszcze znajdziesz 😉
Odnosząc się po kolei:
- dwie strony - Będę precyzyjniejszy następnym razem co do "wszystkich" 😉 Oczywiście, przebudowujemy ekrany po wybraniu "pokaż więcej" z profilu
- komunikat z błędem - zmienimy na coś co jest zrozumiałe. Szybko klikasz 😉
- dziwne grafiki - po wejściu w podkategorie, podejmujemy i działamy.
@mabud73 - dziękuję. Zerkniemy w to jak tylko uporamy się z bieżącymi poprawkami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Kuleje przełączanie zakresu....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
mabud73 napisał(-a):Kuleje przełączanie zakresu....
@mabud73 U mnie śmiga jak należy - Win XP/ Chrome, to zakładam że pod nowszymi zestawami będzie podobnie... bo czasami wsteczna kompatybilność szwankuje.... swoją drogą ciekawe pod jakie rozwiązania sprzętowo/systemowe NO jest optymalizowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
U mnie Win7. Czyszczenie "cookies" nic nie zmieniło. Uzbroję się w cierpliwość na czas "remontu" 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Artur Mały problem na przeglądarce Microsoft EDGE na innych tego nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Artur napisał(-a):
Sprawdzimy, czy możemy to łatwo naprawić, @vdsl2, ale Edge to obecnie 1,67% rynku przeglądarek, więc nie będziemy mogli pozwolić sobie na dostosowywanie i testowanie każdego elementu Nasz Orange na Edge...
@Artur No cóż, mówi się trudno jak zawsze pod górę. Było, dobrze przed zmianą a teraz jest źle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
mabud73 napisał(-a):Kuleje przełączanie zakresu....
@mabud73 u mnie tak samo, nie przełącza na zestawienie polubień w innych zakresach czasowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Misiek62 napisał(-a):@Piotrek jeszcze taka ciekawostka ...
na obrazku po prawej stronie niby w "bazie wiedzy" pojawiają się jakieś cuda... sprawdziłem na kilku kompach/systemach... (XP, Win10) i przeglądarkach - Chrome, Firefox...
BTW... dlaczego "Bazy wiedzy" nie ma w oknie startowym, po zalogowaniu się do NO??po zjechaniu do dołu strony znalazłem 😉
@Piotrek jak idzie z poprawką dotyczącą wyświetlania grafik? Bo dzisiaj jeszcze je widać.