Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wyłączenie powiadomień

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Wyłączenie powiadomień

Próbuje aktywować usługę wyłączenie powiadomień, których nienawidzę i nie toleruje kompletnie. Niestety dostaje odpowiedź  "Dla twojego planu taryfowego blokada powiadomień nie jest dostępna." Moja taryfa to orange smart. 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Wyłącznie powiadomień

@Rickon,

 

Z kolei, jeśli nie masz smartfona, w serwisie internetowym, skorzystaj z tego linka (Mój Orange > Zarządzaj > Pakiety i Ustawienia > Ustawienia). Następnie wybierz Blokady, a następnie Blokada powiadomień o kosztach.

 

mojOrange.png

 

 Gdyby to nie pomogło, to wtedy kontakt z czatem.

Z aplikacji: po zalogowaniu się na numer, wybierz ikonkę słuchawki, i wybierz "rozpocznij czat"

Z Mojego Orange (www): po wejściu w Zgłoś Sprawę, powinno pojawić się zaproszenie do kontaktu z doradcą.

 

Czat pracuje w dni robocze od 7 do 21:30 (dziś zatem nie pracuje).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Wyłącznie powiadomień

@Rickon O blokadę dokładnie których powiadomień chodzi?
Blokadę powiadomień o kosztach?

 

Skontaktuj się z czatem w tej sprawie - włączą Ci, a w razie problemów skierują sprawę dalej 🙂


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Wyłącznie powiadomień

Tak, chodziło mi o blokade powiadomień o kosztach.

 

Gdzie dokładnie jest chat pomocy technicznej?

Anonim

Nie dotyczy

Wyłącznie powiadomień

Wejdź na Mój Orange, wejdź w Ustawienia i blokady i tam wyłącz usługę o kosztach za rozmowę.
Anonim

Nie dotyczy

Wyłącznie powiadomień

Zrzut ekranu gdzie szukać w załączniku. Pozdrawiam.
Screenshot_2016-10-31-23-08-53.png

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Wyłącznie powiadomień

@Rickon,

 

Z kolei, jeśli nie masz smartfona, w serwisie internetowym, skorzystaj z tego linka (Mój Orange > Zarządzaj > Pakiety i Ustawienia > Ustawienia). Następnie wybierz Blokady, a następnie Blokada powiadomień o kosztach.

 

mojOrange.png

 

 Gdyby to nie pomogło, to wtedy kontakt z czatem.

Z aplikacji: po zalogowaniu się na numer, wybierz ikonkę słuchawki, i wybierz "rozpocznij czat"

Z Mojego Orange (www): po wejściu w Zgłoś Sprawę, powinno pojawić się zaproszenie do kontaktu z doradcą.

 

Czat pracuje w dni robocze od 7 do 21:30 (dziś zatem nie pracuje).


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Wyłącznie powiadomień

Kliknięcie w każdy link kończy się informacją "Przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna > kliknij aby przejść na stronę główną orange.pl"


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Wyłącznie powiadomień

Logujesz się na konto, które nie jest przypisane do żadnego numeru mobilnego. Zaloguj się na konto przypisane do swojego numeru na kartę. Jeśli jeszcze takiego nie masz, to załóż konto Mój Orange na posiadanym numerze 🙂 Wtedy będziesz mógł, włączać i wyłączać pakiety za pomocą serwisu Mój Orange.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Wyłącznie powiadomień

Ok dzięki. Zrobiłem to i wszystko działa.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Wyłącznie powiadomień

@FTR_ek, @Rickon, super, że się udało. Proszę kliknij w przycisk "Zaakceptuj jako rozwiązanie" przy odpowiedziach, które Ci pomogły - dzięki temu osoby, które będą miały podobny problem - szybciej trafią do rozwiązania. Dzięki! 🙂