- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Próbuje aktywować usługę wyłączenie powiadomień, których nienawidzę i nie toleruje kompletnie. Niestety dostaje odpowiedź "Dla twojego planu taryfowego blokada powiadomień nie jest dostępna." Moja taryfa to orange smart.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z kolei, jeśli nie masz smartfona, w serwisie internetowym, skorzystaj z tego linka (Mój Orange > Zarządzaj > Pakiety i Ustawienia > Ustawienia). Następnie wybierz Blokady, a następnie Blokada powiadomień o kosztach.
Gdyby to nie pomogło, to wtedy kontakt z czatem.
Z aplikacji: po zalogowaniu się na numer, wybierz ikonkę słuchawki, i wybierz "rozpocznij czat"
Z Mojego Orange (www): po wejściu w Zgłoś Sprawę, powinno pojawić się zaproszenie do kontaktu z doradcą.
Czat pracuje w dni robocze od 7 do 21:30 (dziś zatem nie pracuje).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłącznie powiadomień
@Rickon O blokadę dokładnie których powiadomień chodzi?
Blokadę powiadomień o kosztach?
Skontaktuj się z czatem w tej sprawie - włączą Ci, a w razie problemów skierują sprawę dalej 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłącznie powiadomień
Tak, chodziło mi o blokade powiadomień o kosztach.
Gdzie dokładnie jest chat pomocy technicznej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłącznie powiadomień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłącznie powiadomień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z kolei, jeśli nie masz smartfona, w serwisie internetowym, skorzystaj z tego linka (Mój Orange > Zarządzaj > Pakiety i Ustawienia > Ustawienia). Następnie wybierz Blokady, a następnie Blokada powiadomień o kosztach.
Gdyby to nie pomogło, to wtedy kontakt z czatem.
Z aplikacji: po zalogowaniu się na numer, wybierz ikonkę słuchawki, i wybierz "rozpocznij czat"
Z Mojego Orange (www): po wejściu w Zgłoś Sprawę, powinno pojawić się zaproszenie do kontaktu z doradcą.
Czat pracuje w dni robocze od 7 do 21:30 (dziś zatem nie pracuje).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłącznie powiadomień
Kliknięcie w każdy link kończy się informacją "Przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna > kliknij aby przejść na stronę główną orange.pl"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłącznie powiadomień
Logujesz się na konto, które nie jest przypisane do żadnego numeru mobilnego. Zaloguj się na konto przypisane do swojego numeru na kartę. Jeśli jeszcze takiego nie masz, to załóż konto Mój Orange na posiadanym numerze 🙂 Wtedy będziesz mógł, włączać i wyłączać pakiety za pomocą serwisu Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłącznie powiadomień
Ok dzięki. Zrobiłem to i wszystko działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś