Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

System widzi numer jako niezarejestrowany


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

System widzi numer jako niezarejestrowany

Witam

Zmieniłem taryfę z NJU na Orange FREE . Z powodu nie działającej aplikacji Mój Orange dzwoniłem do BOK tam dowiedziałem się że mój nr. jest nie zarejestrowany a to nie mozliwe bo robiłem to w listopadzie ubiegłego roku . Pozatym nr działa , kiedy wysyłam Sms czy nr jest zarejestrowany to pokazuje że tak . Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu 

12 ODPOW. 12

Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10854
  • 150

System widzi numer jako niezarejestrowany

Cześć @wiciu22 Emotikon: Szczęśliwy

Opisz dokładniej, na czym polega niedziałanie aplikacji «Mój Orange»? Próbujesz się zalogować do konta (w aplikacji) parametrami używanymi na portalu «Mój Orange» (orange.pl/mojorange)? Pojawia się jakiś komunikat? Możesz dołączyć tutaj screeny?

Kiedy dokładnie zainicjowałeś zmianę taryfy?


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

System widzi numer jako niezarejestrowany

Pytanie czy w Mój Orange w zakładce Moje Dane wyświetlają się poprawne dane? Najlepszym sposobem jest podejście do salonu lub ponowny kontakt z BOK z innym konsultantem.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

System widzi numer jako niezarejestrowany

Przeniosłem około godziny 7 rano 

Loginem i hasłem działa . 

Ale mam drugi nr w tej samej taryfie i nie muszę tego robić .

druga sprawa na tym sprawnym numerze widzę swoje dane osobowe

a tym drugim ich nie ma 

Edit: O właśnie tu jest problem że nie ma tych danych , i nie wiem czy były bo w NJU nie uzywałem mój Orange

 


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10854
  • 150

System widzi numer jako niezarejestrowany


wiciu22 napisał:

Przeniosłem około godziny 7 rano 

Loginem i hasłem działa . 

Ale mam drugi nr w tej samej taryfie i nie muszę tego robić .

druga sprawa na tym sprawnym numerze widzę swoje dane osobowe

a tym drugim ich nie ma 


Dobrze Cię zrozumiałem? Szczęśliwy robot
Konto w apce na nrze, którego sprawa dotyczy, działa; z tym że po zalogowaniu parametrami do portalu Mój Orange? Co w takim razie nie działa? Czego nie musisz robić na drugim nrze? Chodzi o logowanie w trybie 'Szybkiego podglądu'?

Jeśli chodzi o kwestię prezentacji danych osobowych, to na ten temat dość klarowną odpowiedź można przeczytać w Sklepie Play.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

System widzi numer jako niezarejestrowany

A w aplikacji nju mobile masz jeszcze konto? zlecenia migracji trwają do 24h

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

System widzi numer jako niezarejestrowany

Nie tylko w aplikacji , bo na stonie internetowej też nic nie ma 

Byłem w salonie powtórnie zarejestrowano mi numer... ale to nic nie zmieniło danych nie ma . Bonus za doładowanie też nie działa 

Chyba powinna się też zmienić nazwa sieci z NJU na Orange  a to nie nastąpiło 

Dobrze poczekam te 24 godz ale nie wiem czy to coś da z pierwszysm numerem tez tak miałem po przeniesieniu z innej  nie działały bonusy 24 godz nic dalo dopiero biuro obsugi mi naprawiło i od roku jest ok bonus dostaje po 10 min od doładowania 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

System widzi numer jako niezarejestrowany

Często migruję na jednym numerze z Orange do NJU i z powrotem i powiem z doświadczenia:
- dostęp do aplikacji/strony odblokowuje się zwykle po 24h od zmiany taryfy (a nie od wysyłania smsa)
- prawie żadne bonusy po doładowaniu w ciągu pierwszej doby się nie aktywują (trzeba składać reklamację, a niestety regulamin mówi do 24h więc trzeba zaczekać 😞 ) albo już mam profilaktykę - odczekać dobę...
- nazwa sieci na telefonie zwykle u mnie zmienia się po kilku tygodniach, ale to zależy od aparatu (czasem się nie zmienia a nazwa sieci jest taka jak bezpośrednio na kacie sim)

Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10854
  • 150

System widzi numer jako niezarejestrowany


wiciu22 napisał:

Nie tylko w aplikacji , bo na stonie internetowej też nic nie ma 

Byłem w salonie powtórnie zarejestrowano mi numer... ale to nic nie zmieniło danych nie ma . Bonus za doładowanie też nie działa 

Chyba powinna się też zmienić nazwa sieci z NJU na Orange  a to nie nastąpiło 

Dobrze poczekam te 24 godz ale nie wiem czy to coś da z pierwszysm numerem tez tak miałem po przeniesieniu z innej  nie działały bonusy 24 godz nic dalo dopiero biuro obsugi mi naprawiło i od roku jest ok bonus dostaje po 10 min od doładowania 


Tak jak już wyżej napisał @Piotrekk85 migracja może trochę potrwać.
Apka jest odzwierciedleniem (do pewnego stopnia) tego co widać na portalu. Jeżeli jakieś zmiany zostały wprowadzone w systemach dzisiaj (np. dot. danych osobowych), to na portalu czy w apce mogą się one ukazać kilka dni później.

Zweryfikowałbym bonus za doładowanie wtedy, gdy powyższe się zaktualizuje. A gdyby się nic nie zmieniło, to polecam szybki kontakt z BOK.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

System widzi numer jako niezarejestrowany

Dziekuje. Czas pokarze . Wazne ze mam dokument potwierdzajacy rejestracje bo tylko dla tego nr. nie mialem bo byl na poczcie w pospiechu rejestrowany . Lubie miec wszystko na papierze 😀