- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
Witam
Zmieniłem taryfę z NJU na Orange FREE . Z powodu nie działającej aplikacji Mój Orange dzwoniłem do BOK tam dowiedziałem się że mój nr. jest nie zarejestrowany a to nie mozliwe bo robiłem to w listopadzie ubiegłego roku . Pozatym nr działa , kiedy wysyłam Sms czy nr jest zarejestrowany to pokazuje że tak . Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
Cześć @wiciu22
Opisz dokładniej, na czym polega niedziałanie aplikacji «Mój Orange»? Próbujesz się zalogować do konta (w aplikacji) parametrami używanymi na portalu «Mój Orange» (orange.pl/mojorange)? Pojawia się jakiś komunikat? Możesz dołączyć tutaj screeny?
Kiedy dokładnie zainicjowałeś zmianę taryfy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
Pytanie czy w Mój Orange w zakładce Moje Dane wyświetlają się poprawne dane? Najlepszym sposobem jest podejście do salonu lub ponowny kontakt z BOK z innym konsultantem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
Przeniosłem około godziny 7 rano
Loginem i hasłem działa .
Ale mam drugi nr w tej samej taryfie i nie muszę tego robić .
druga sprawa na tym sprawnym numerze widzę swoje dane osobowe
a tym drugim ich nie ma
Edit: O właśnie tu jest problem że nie ma tych danych , i nie wiem czy były bo w NJU nie uzywałem mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
wiciu22 napisał:
Przeniosłem około godziny 7 rano
Loginem i hasłem działa .
Ale mam drugi nr w tej samej taryfie i nie muszę tego robić .
druga sprawa na tym sprawnym numerze widzę swoje dane osobowe
a tym drugim ich nie ma
Dobrze Cię zrozumiałem?
Konto w apce na nrze, którego sprawa dotyczy, działa; z tym że po zalogowaniu parametrami do portalu Mój Orange? Co w takim razie nie działa? Czego nie musisz robić na drugim nrze? Chodzi o logowanie w trybie 'Szybkiego podglądu'?
Jeśli chodzi o kwestię prezentacji danych osobowych, to na ten temat dość klarowną odpowiedź można przeczytać w Sklepie Play.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
Nie tylko w aplikacji , bo na stonie internetowej też nic nie ma
Byłem w salonie powtórnie zarejestrowano mi numer... ale to nic nie zmieniło danych nie ma . Bonus za doładowanie też nie działa
Chyba powinna się też zmienić nazwa sieci z NJU na Orange a to nie nastąpiło
Dobrze poczekam te 24 godz ale nie wiem czy to coś da z pierwszysm numerem tez tak miałem po przeniesieniu z innej nie działały bonusy 24 godz nic dalo dopiero biuro obsugi mi naprawiło i od roku jest ok bonus dostaje po 10 min od doładowania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
- dostęp do aplikacji/strony odblokowuje się zwykle po 24h od zmiany taryfy (a nie od wysyłania smsa)
- prawie żadne bonusy po doładowaniu w ciągu pierwszej doby się nie aktywują (trzeba składać reklamację, a niestety regulamin mówi do 24h więc trzeba zaczekać 😞 ) albo już mam profilaktykę - odczekać dobę...
- nazwa sieci na telefonie zwykle u mnie zmienia się po kilku tygodniach, ale to zależy od aparatu (czasem się nie zmienia a nazwa sieci jest taka jak bezpośrednio na kacie sim)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
wiciu22 napisał:
Nie tylko w aplikacji , bo na stonie internetowej też nic nie ma
Byłem w salonie powtórnie zarejestrowano mi numer... ale to nic nie zmieniło danych nie ma . Bonus za doładowanie też nie działa
Chyba powinna się też zmienić nazwa sieci z NJU na Orange a to nie nastąpiło
Dobrze poczekam te 24 godz ale nie wiem czy to coś da z pierwszysm numerem tez tak miałem po przeniesieniu z innej nie działały bonusy 24 godz nic dalo dopiero biuro obsugi mi naprawiło i od roku jest ok bonus dostaje po 10 min od doładowania
Tak jak już wyżej napisał @Piotrekk85 migracja może trochę potrwać.
Apka jest odzwierciedleniem (do pewnego stopnia) tego co widać na portalu. Jeżeli jakieś zmiany zostały wprowadzone w systemach dzisiaj (np. dot. danych osobowych), to na portalu czy w apce mogą się one ukazać kilka dni później.
Zweryfikowałbym bonus za doładowanie wtedy, gdy powyższe się zaktualizuje. A gdyby się nic nie zmieniło, to polecam szybki kontakt z BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
System widzi numer jako niezarejestrowany
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »