Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 322
  • 2

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

No i niestety, straciłem nie ze swojej winy no-limit co 7 dni za 7 zł bez MMSów.

Przegrałem z totalną niekompetencją doradców. Nie wiem, czy mam prosić rzecznika operatora o pomoc.

 

Wytłumaczę co i jak - bo nie chcę tworzyć nowego wątku.

 

1. Wysłałem 4go i 5go czerwca PREZENT na 364 (on wg regulaminu nie powodował skasowania usługi, tylko jej przedłużenie o 7 dni + dając dodatkowo 7 GB) - tak się nie stało - brak reakcji na smsa, środków brak. > oto regulamin promocji, rozdz. II pkt 14. Imię Nazwisko (orange.pl)

2. W związku z tym 5 czerwca na czacie napisałem zgłoszenie, które zostało mi szybko rozwiązane i przyznano mi nie 7-dniową usługę a 31 dniową bez MMSów. Po kolejnym zgłoszeniu-tym razem reklamacji, licznik odnowień został przywrócony, ale reklamacja dalej wisiała.

3. z kolei 19 czerwca nagle, BEZ MOJEJ WIEDZY I WYJAŚNIEŃ włączono mi usługę z MMSami na 30 dni ze 100 GB, na bazie nowego no-limitu odnawialnego co 7 dni (a o to NIE PROSIŁEM). Poleciała reklamacja.

4. 25 czerwca przychodzi odmowna odpowiedź na reklamację Zxxx:

 

Sprawdziłam, że w dniu 05.06.2023 skorzystał Pan z promocji „Dzień Dziecka”. Zgodnie z Regulaminem promocji „Dzień Dziecka” pkt.10 w sytuacji, gdy jest włączona usługa „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” i zostanie zlecone włączenie Promocji, pozostałe dni ważności oraz gigabajty z usługi „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” zostaną przeniesione na nową usługę a obecna zostanie wyłączona.
Wobec powyższych wyjaśnień nie możemy pozytywnie rozpatrzyć reklamacji i przywrócić usługi Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB na 7 dni. Usługa została wyłączona w związku ze skorzystaniem z Promocji.

 

Więc odpowiedź jest KŁAMLIWA gdyż wg regulaminu powinienem dostać dodatkowe 7 dni do starego no-limitu i 7 GB ekstra - co tak się nie stało i o tym w odpowiedzi na reklamację ANI SŁOWA, bo nieogarnięta "doradczyni" spojrzała na konto, gdzie w tym czasie mam już nowe no-limity aktywne i postanowiła mnie sprowadzić na drzewo.

 

5. Złożyłem reklamację na reklamację. Dziś dostałem kolejna niekompetentną odpowiedź:

Odpowiedź na reklamację nr Zxxx:

otrzymaliśmy Pana zgłoszenia w sprawie odwołania od zgłoszenia Zxxx.

Sprawdziłam ponownie reklamację w sprawie braku przywrócenia na numerze 511xxxxxx usługi cyklicznej na 7 dni Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB.
Dział techniczny potwierdził, że nie można przywrócić usługi Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB na 7 dni.
Usługa została wyłączona w związku ze skorzystaniem z Promocji.
Potwierdzamy, że zgłoszenie z rozpatrzyliśmy prawidłowo. Dlatego podtrzymujemy naszą decyzję i nie możemy uznać Pana reklamacji.
Nasze stanowisko jest ostateczne, tym samym ten etap procesu reklamacyjnego uznajemy za zakończony. Kolejne zgłoszenia pozostawimy bez rozpatrzenia, o ile nie przedstawi Pan nowych istotnych dla sprawy okoliczności

 

Ponownie zabrakło DOKŁADNEGO sprawdzenia historii mojego konta. Spojrzeli tylko na samoczynne BEZ MOJEJ WIEDZY zdarzenie z 19 czerwca.

Drodzy, co z tym zrobić? Chcę polubownie to załatwić. Bez zabaw w kolejne reklamacje, które będą z automatu odrzucane, "bo taki mają kaprys".

Ja tylko chcę albo przywrócenia no-limitów bez mmsów w wersji co 7 dni za 7 zł

lub

w wersji cyklicznej bez mmsów co 31 dni z licznikiem odnowień + doładowanie 30 zł w związku ze stratą domyślnej usługi i nerwów, co do zgłoszeń w tej sprawie. Pomóżcie. 

 

 

 

_______________

*Edytowałem wiadomość i wydzieliłem do nowego wątku z tematu "Zmiana usługi nielimitowane rozmowy sms +pakiet Gb bez utraty uzbieranych Gb danych" - moderator Wojciech.

22 ODPOW. 22

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

Wg mnie pisz do UKE jeśli tak bardzo Ci zależy.

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12983
  • 53303
  • 619

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

@Karlos1990 Napisz pismo reklamacyjne wyjaśniając wszystko dokładnie, spokojnie i konkretnie.

Wyślij na adres do korespondencji listem poleconym

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34,

96-100 Skierniewice

Dostaniesz odpowiedź na piśmie (lub telefonicznie), a Twoja sprawa będzie rozpatrzona wnikliwiej niż na infolinii czy czacie. Ważne, aby napisać zgodnie z prawdą i zawrzeć oczekiwania w przypadku rozpatrzenia pozytywnego dla Ciebie


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

Te same osoby rozpatrują zgłoszenia niezależnie od kanału kontaktu. Wydaje mi się, że trzeci raz nie ma co pisać.

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12983
  • 53303
  • 619

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

@Piotrekk85 nie te same 😁


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

Te same zespoły.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 322
  • 2

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

Nie mam zamiaru wysyłać do nich listu. Strata czasu i kasy, patrząc na jakość państwowego kołchozu PP.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1597
  • 5463
  • 59

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

Wiadomo, że powrót jest praktycznie niemożliwy.

Pozostaje kwestia zawarcia kompromisu zadowalającego obie strony.

Każda , ze stron próbuje wywalczyć dla siebie jak najlepsze warunki.

Duże korporacje jednak nie są zbyt elastyczne i odgórnie są ustalane graniczne warunki.

Raz będzie to nawet z korzyścią dla abonenta a raz, że stratą.

 

Ja tam skorzystałem z błędnego działania PREZENTU.

Mam dużo czasu na zastanowienie co robić dalej.

NLza 25 zł.png

Wcześniej w sylwestra przeszedłem na nowy NL ze starego NL za 7 zł

Tak z 7-8 paczek z promocji 1200GB było oraz 2 paczki z 2400 GB, oczywiście promocyjne NL na próbę za 15 złotych wszystkie wykorzystane. Najpierw w styczniu te co normalnie są za 31 zł, a potem w czerwcu przed PREZENTEM a po DZIECKU te za 35 zł.

Teraz mam ponad 8 TB w aktywnym starym NL za 25 zł i pewnie zostanę przy nim.

Rozmowy na kej karcie muszą być zapewnione automatycznie.

Przelew cykliczny SMS na tą kartę jak na razie działa.

 

PS. Czekam na automatycznie odnowienie i przypisanie nr odnowienia zanim skorzystam z jakiegokolwiek NL.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 322
  • 2

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

A może pomogłoby przejście na stary NL za 25 zł wraz z przywróceniem licznika odnowień poprzez zgłoszenie do nich z opcją zachowania 8,5 TB czy jednak już zostać na nowym NL z MMSami? Coraz mniej na tym mi zależy - skoro "duży" Orange utopił mnie, żeby tylko zamknąć mi usta...

 

w porównaniu do Flexa, gdzie gdy zgłosiłem błędne rozliczanie pakietów GB, dostałem "przepraszam" i 10 GB, które mogę sobie je włączyć w każdej chwili, do końca roku, a dodatkowo mam wiele możliwości, aby mieć neta bez limitów.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7467
  • 136

Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?

Tak bardzo Ci zależy? Jest sens głowę sobie zawracać? 🙂