- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
No i niestety, straciłem nie ze swojej winy no-limit co 7 dni za 7 zł bez MMSów.
Przegrałem z totalną niekompetencją doradców. Nie wiem, czy mam prosić rzecznika operatora o pomoc.
Wytłumaczę co i jak - bo nie chcę tworzyć nowego wątku.
1. Wysłałem 4go i 5go czerwca PREZENT na 364 (on wg regulaminu nie powodował skasowania usługi, tylko jej przedłużenie o 7 dni + dając dodatkowo 7 GB) - tak się nie stało - brak reakcji na smsa, środków brak. > oto regulamin promocji, rozdz. II pkt 14. Imię Nazwisko (orange.pl)
2. W związku z tym 5 czerwca na czacie napisałem zgłoszenie, które zostało mi szybko rozwiązane i przyznano mi nie 7-dniową usługę a 31 dniową bez MMSów. Po kolejnym zgłoszeniu-tym razem reklamacji, licznik odnowień został przywrócony, ale reklamacja dalej wisiała.
3. z kolei 19 czerwca nagle, BEZ MOJEJ WIEDZY I WYJAŚNIEŃ włączono mi usługę z MMSami na 30 dni ze 100 GB, na bazie nowego no-limitu odnawialnego co 7 dni (a o to NIE PROSIŁEM). Poleciała reklamacja.
4. 25 czerwca przychodzi odmowna odpowiedź na reklamację Zxxx:
Sprawdziłam, że w dniu 05.06.2023 skorzystał Pan z promocji „Dzień Dziecka”. Zgodnie z Regulaminem promocji „Dzień Dziecka” pkt.10 w sytuacji, gdy jest włączona usługa „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” i zostanie zlecone włączenie Promocji, pozostałe dni ważności oraz gigabajty z usługi „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” zostaną przeniesione na nową usługę a obecna zostanie wyłączona.
Wobec powyższych wyjaśnień nie możemy pozytywnie rozpatrzyć reklamacji i przywrócić usługi Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB na 7 dni. Usługa została wyłączona w związku ze skorzystaniem z Promocji.
Więc odpowiedź jest KŁAMLIWA gdyż wg regulaminu powinienem dostać dodatkowe 7 dni do starego no-limitu i 7 GB ekstra - co tak się nie stało i o tym w odpowiedzi na reklamację ANI SŁOWA, bo nieogarnięta "doradczyni" spojrzała na konto, gdzie w tym czasie mam już nowe no-limity aktywne i postanowiła mnie sprowadzić na drzewo.
5. Złożyłem reklamację na reklamację. Dziś dostałem kolejna niekompetentną odpowiedź:
Odpowiedź na reklamację nr Zxxx:
otrzymaliśmy Pana zgłoszenia w sprawie odwołania od zgłoszenia Zxxx.
Sprawdziłam ponownie reklamację w sprawie braku przywrócenia na numerze 511xxxxxx usługi cyklicznej na 7 dni Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB.
Dział techniczny potwierdził, że nie można przywrócić usługi Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB na 7 dni.
Usługa została wyłączona w związku ze skorzystaniem z Promocji.
Potwierdzamy, że zgłoszenie z rozpatrzyliśmy prawidłowo. Dlatego podtrzymujemy naszą decyzję i nie możemy uznać Pana reklamacji.
Nasze stanowisko jest ostateczne, tym samym ten etap procesu reklamacyjnego uznajemy za zakończony. Kolejne zgłoszenia pozostawimy bez rozpatrzenia, o ile nie przedstawi Pan nowych istotnych dla sprawy okoliczności
Ponownie zabrakło DOKŁADNEGO sprawdzenia historii mojego konta. Spojrzeli tylko na samoczynne BEZ MOJEJ WIEDZY zdarzenie z 19 czerwca.
Drodzy, co z tym zrobić? Chcę polubownie to załatwić. Bez zabaw w kolejne reklamacje, które będą z automatu odrzucane, "bo taki mają kaprys".
Ja tylko chcę albo przywrócenia no-limitów bez mmsów w wersji co 7 dni za 7 zł
lub
w wersji cyklicznej bez mmsów co 31 dni z licznikiem odnowień + doładowanie 30 zł w związku ze stratą domyślnej usługi i nerwów, co do zgłoszeń w tej sprawie. Pomóżcie.
_______________
*Edytowałem wiadomość i wydzieliłem do nowego wątku z tematu "Zmiana usługi nielimitowane rozmowy sms +pakiet Gb bez utraty uzbieranych Gb danych" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
@Karlos1990 Napisz pismo reklamacyjne wyjaśniając wszystko dokładnie, spokojnie i konkretnie.
Wyślij na adres do korespondencji listem poleconym
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice
Dostaniesz odpowiedź na piśmie (lub telefonicznie), a Twoja sprawa będzie rozpatrzona wnikliwiej niż na infolinii czy czacie. Ważne, aby napisać zgodnie z prawdą i zawrzeć oczekiwania w przypadku rozpatrzenia pozytywnego dla Ciebie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
@Piotrekk85 nie te same 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
Nie mam zamiaru wysyłać do nich listu. Strata czasu i kasy, patrząc na jakość państwowego kołchozu PP.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
Wiadomo, że powrót jest praktycznie niemożliwy.
Pozostaje kwestia zawarcia kompromisu zadowalającego obie strony.
Każda , ze stron próbuje wywalczyć dla siebie jak najlepsze warunki.
Duże korporacje jednak nie są zbyt elastyczne i odgórnie są ustalane graniczne warunki.
Raz będzie to nawet z korzyścią dla abonenta a raz, że stratą.
Ja tam skorzystałem z błędnego działania PREZENTU.
Mam dużo czasu na zastanowienie co robić dalej.
Wcześniej w sylwestra przeszedłem na nowy NL ze starego NL za 7 zł
Tak z 7-8 paczek z promocji 1200GB było oraz 2 paczki z 2400 GB, oczywiście promocyjne NL na próbę za 15 złotych wszystkie wykorzystane. Najpierw w styczniu te co normalnie są za 31 zł, a potem w czerwcu przed PREZENTEM a po DZIECKU te za 35 zł.
Teraz mam ponad 8 TB w aktywnym starym NL za 25 zł i pewnie zostanę przy nim.
Rozmowy na kej karcie muszą być zapewnione automatycznie.
Przelew cykliczny SMS na tą kartę jak na razie działa.
PS. Czekam na automatycznie odnowienie i przypisanie nr odnowienia zanim skorzystam z jakiegokolwiek NL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
A może pomogłoby przejście na stary NL za 25 zł wraz z przywróceniem licznika odnowień poprzez zgłoszenie do nich z opcją zachowania 8,5 TB czy jednak już zostać na nowym NL z MMSami? Coraz mniej na tym mi zależy - skoro "duży" Orange utopił mnie, żeby tylko zamknąć mi usta...
w porównaniu do Flexa, gdzie gdy zgłosiłem błędne rozliczanie pakietów GB, dostałem "przepraszam" i 10 GB, które mogę sobie je włączyć w każdej chwili, do końca roku, a dodatkowo mam wiele możliwości, aby mieć neta bez limitów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem no-limit co 7 dni za 7 zł. Co zrobić, aby do niego wrócić?
Tak bardzo Ci zależy? Jest sens głowę sobie zawracać? 🙂
- « Poprzedni
- Następny »