- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
24-11-2021
14:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-11-2021
14:02
SMS Skrzynka przepełniona z wykrzyknikiem faktycznie ich brak w sim i na urządzeniu.
24-11-2021
14:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-11-2021
14:11
SMS Skrzynka przepełniona z wykrzyknikiem faktycznie ich brak w sim i na urządzeniu.
Skorzystam. Dziękuję Pozdrawiam...
24-11-2021
20:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-11-2021
20:34
SMS Skrzynka przepełniona z wykrzyknikiem faktycznie ich brak w sim i na urządzeniu.
Jeśli masz internet mobilny na abonament, to wymiana opisana w rozwiązaniu nie jest dostępna. Trzeba zalogować się do panelu routera.
24-11-2021
21:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-11-2021
21:19
SMS Skrzynka przepełniona z wykrzyknikiem faktycznie ich brak w sim i na urządzeniu.
Logowałem się nic to samo do panelu routera 192.168.1.1 i to samo...
Byłem w salonie sim wymieniłem i to samo router do wymiany był od nowa uszkodzony!
________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »