- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoś na CZACIE do Obsługi Klienta, mają możliwość przekazania informacji do odpowiednich ludzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze starterem "Wybierz swój numer"
@Adam22, potwierdzam słowa @Ron. Wejdz na https://orange.pl/view/kontakt na czata i poproś o przekazanie zgłoszenia do działu technicznego. Będzie potrzebny numer karty sim ze startera.
Jesli ktoś jeszcze, ma taki problem, również prosimy o zgłoszenie. Im więcej przykładów, tym generalnie lepiej, bo pozwala łatwiej określić gdzie dokładnie leży przyczyna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze starterem "Wybierz swój numer"
Zgłoszenie poszło problem identyczny na 2 starterach i dwóch telefonach smartphonie i klasycznym telefonie z obsługą STK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze starterem "Wybierz swój numer"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze starterem "Wybierz swój numer"
Ja jestem w Polsce. Sprawdzalem przed chwila karte i problem nadal wystepuje. Tak jak sugerowaliscie zglosilem ten problem na czacie i trzeba poczekac. Osoba z serwisu napisala, ze przekaze to kierownikowi jako podejrzenie jakiejs awarii systemu. Dzieki za podpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze starterem "Wybierz swój numer"
Też jestem w kraju. Telefon wysyła jakieś sms`y obecnie po 2h mam ponad 1300 smsów zwrotnych o treści zarejestruj numer aby wysyłać sms`y,
Komendy USSD nie działają wysyłanie smsów też, połączenie z infolinią również. Chyba tylko działają poł. alarmowe, nie sprawdzałem tego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze starterem "Wybierz swój numer"
i jak bo u mnie dalej nic się nie zmieniło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze starterem "Wybierz swój numer"
U mnie nadal tragedia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze starterem "Wybierz swój numer"
Zgłoście Reklamację wszyscy, to problem będzie szybko rozwiązany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze starterem "Wybierz swój numer"
tak szybko może na tym całym czacie ;P. Ale na reklamacje mają 7 dni a w praktyce 14 dni