Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 36
  • 0

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

Tydzień już nie dziala karta sim i nadal jest problem z wymienieniem karty e-sim, konsultant dokonuje wymiany na inną zwykłą, zgłasza do orange wymiane, jak upłynie godz 24 zgłoszenie anulowane i tak już Parę dni, kartę usunulem przywracanie ustawień telefonu fabryczne itp, według mnie powinien być kod żeby odzyskać kartę e-sim, lub wymiana do 24 godz konsultant lub infolinia itp

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14251
  • 58585
  • 711

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

@łukasz80To dziwne, że w salonie nie mogą ogarnąć tematu. Prawdopodobnie nastąpiło przekłamanie podczas zamiany e-SIM-ki. Skoncentruj się na zapisach dotyczących karty głównej. Może znajdą jakąś nieprawidłowość

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2412
  • 13274
  • 64

Problem karta esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

@łukasz80  być może masz bug na koncie Orange, my tu tylko użytkownicy i tego nie sprawdzimy.

Ja bym na sim jakiś czas pobył i potem na e-sim kartę.

Trudny temat i w ciemno się tego nie rozwikła.

Dzwoń do BOK Orange, niech to naprawą.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 36
  • 0

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

Jutro zadzwonię, ale już parę razy zgłaszałem po przez chat orange , dzwoniłem infolinia, konsultant orange też zgłaszał później wybrałem kartę zwykłą w salonie ale odrzuca wymianę, esim też nie działa wymiana, numer jest widoczny w aplikacji itp

 

________________
* Post przeniosłem z tematu Brak widoczności drugiego numeru w aplikacji Mój Orange – moderator Michał


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

Problem karta esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

Byłeś w salonie?

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 36
  • 0

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

Numer został przeniesiony z flex ale już pare tygodni temu, jako karta e-sim

 

________________
* Post przeniosłem z tematu Brak widoczności drugiego numeru w aplikacji Mój Orange – moderator Michał


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 36
  • 0

Problem karta esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

Tak x3 w celu wymiany karty sim na zwykłą konsultant wprowadził dane w aplikacji i na pc zlecona wymiana później po 24 godz przychodzi informacja że anulowane i w archiwum orange, jakiś błąd pewnie, jutro kolejna wizyta w salonie, spróbuję zgłosić jeszcze do pomocy technicznej itp


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19642
  • 56896
  • 774

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

@łukasz80 miałem też problemy z numerem przeniesionym z FLEX. Kontaktowałem się z infolinią w celu dostępności jego na koncie Mój Orange.

Widać, że dalej nie jest dograne przeniesienie numeru z FLEX do oferty na kartę.

 

________________
* Post przeniosłem z tematu Brak widoczności drugiego numeru w aplikacji Mój Orange – moderator Michał


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19642
  • 56896
  • 774

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

@łukasz80 wymiana karty eSIM na standardową SIM powinna odbyć się od razu w salonie, po zweryfikowania właściciela numeru. Pobierana jest opłata za taką wymianę. Kartę SIM otrzymujesz i po kilku minutach powinna być już aktywna. Może anulowanie jest spowodowane brakiem środków na koncie. Jak konsultant zaznacza opłatę za wymianę: z konta numeru, czy opłata w salonie?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 36
  • 0

Problem karta esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

  1. opłata w salonie, środki na konie posiadam itp

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19642
  • 56896
  • 774

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

@łukasz80 jak masz możliwość, to wymień w innym salonie. Albo masz faktycznie jakiś błąd na koncie, jak wspomniał @IreneuszCD, albo salon sobie nie radzi z wymianą, która powinna nastąpić od ręki.