- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tydzień już nie dziala karta sim i nadal jest problem z wymienieniem karty e-sim, konsultant dokonuje wymiany na inną zwykłą, zgłasza do orange wymiane, jak upłynie godz 24 zgłoszenie anulowane i tak już Parę dni, kartę usunulem przywracanie ustawień telefonu fabryczne itp, według mnie powinien być kod żeby odzyskać kartę e-sim, lub wymiana do 24 godz konsultant lub infolinia itp
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@łukasz80To dziwne, że w salonie nie mogą ogarnąć tematu. Prawdopodobnie nastąpiło przekłamanie podczas zamiany e-SIM-ki. Skoncentruj się na zapisach dotyczących karty głównej. Może znajdą jakąś nieprawidłowość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem karta esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
@łukasz80 być może masz bug na koncie Orange, my tu tylko użytkownicy i tego nie sprawdzimy.
Ja bym na sim jakiś czas pobył i potem na e-sim kartę.
Trudny temat i w ciemno się tego nie rozwikła.
Dzwoń do BOK Orange, niech to naprawą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
Jutro zadzwonię, ale już parę razy zgłaszałem po przez chat orange , dzwoniłem infolinia, konsultant orange też zgłaszał później wybrałem kartę zwykłą w salonie ale odrzuca wymianę, esim też nie działa wymiana, numer jest widoczny w aplikacji itp
________________
* Post przeniosłem z tematu Brak widoczności drugiego numeru w aplikacji Mój Orange – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem karta esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
Numer został przeniesiony z flex ale już pare tygodni temu, jako karta e-sim
________________
* Post przeniosłem z tematu Brak widoczności drugiego numeru w aplikacji Mój Orange – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem karta esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
Tak x3 w celu wymiany karty sim na zwykłą konsultant wprowadził dane w aplikacji i na pc zlecona wymiana później po 24 godz przychodzi informacja że anulowane i w archiwum orange, jakiś błąd pewnie, jutro kolejna wizyta w salonie, spróbuję zgłosić jeszcze do pomocy technicznej itp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
@łukasz80 miałem też problemy z numerem przeniesionym z FLEX. Kontaktowałem się z infolinią w celu dostępności jego na koncie Mój Orange.
Widać, że dalej nie jest dograne przeniesienie numeru z FLEX do oferty na kartę.
________________
* Post przeniosłem z tematu Brak widoczności drugiego numeru w aplikacji Mój Orange – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
@łukasz80 wymiana karty eSIM na standardową SIM powinna odbyć się od razu w salonie, po zweryfikowania właściciela numeru. Pobierana jest opłata za taką wymianę. Kartę SIM otrzymujesz i po kilku minutach powinna być już aktywna. Może anulowanie jest spowodowane brakiem środków na koncie. Jak konsultant zaznacza opłatę za wymianę: z konta numeru, czy opłata w salonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem karta esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
- opłata w salonie, środki na konie posiadam itp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
@łukasz80 jak masz możliwość, to wymień w innym salonie. Albo masz faktycznie jakiś błąd na koncie, jak wspomniał @IreneuszCD, albo salon sobie nie radzi z wymianą, która powinna nastąpić od ręki.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »