- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
@łukasz80napisał(-a)
Numer został przeniesiony z flex ale już pare tygodni temu, jako karta e-sim
Tak trzeba było pisać na początku, to bug jakiś masz, zgłoszenie zrobić, co do e-sim, to pewnie dlatego takie problemy i wymiana kart SIM nic nie da.
________________
* Post przeniosłem z tematu Brak widoczności drugiego numeru w aplikacji Mój Orange – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@łukasz80To dziwne, że w salonie nie mogą ogarnąć tematu. Prawdopodobnie nastąpiło przekłamanie podczas zamiany e-SIM-ki. Skoncentruj się na zapisach dotyczących karty głównej. Może znajdą jakąś nieprawidłowość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
Niech Orange naprawia błąd ja nic nie poradzę, zgłoszone ponownie, w salonie też dam zgłoszenie, błąd nie z mojej winy powini usuwać do 24 godz , od 7 już nie mam dostępu , karta esim posiada numer taki sam jak wcześniej miałem esim, tylko zamiany nie przyjmuje, dzisiaj dokonam wymiany ponownie sim itp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
Bardzo dziękuję za pomoc i rozwiązanie problemu, karta sim po wymianie działa, jeszcze raz dziękuję wszystkim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)
@łukasz80 świetnie, że w końcu możesz korzystać ze swojego numeru. Życzę bezawaryjnego działania.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »