Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

ROZWIĄZANE

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2068
  • 11667
  • 52

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)


@łukasz80napisał(-a)

Numer został przeniesiony z flex ale już pare tygodni temu, jako karta e-sim


Tak trzeba było pisać na początku, to bug jakiś masz, zgłoszenie zrobić, co do e-sim, to pewnie dlatego takie problemy i wymiana kart SIM nic nie da. 

 

________________
* Post przeniosłem z tematu Brak widoczności drugiego numeru w aplikacji Mój Orange – moderator Michał


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12995
  • 53361
  • 620

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

@łukasz80To dziwne, że w salonie nie mogą ogarnąć tematu. Prawdopodobnie nastąpiło przekłamanie podczas zamiany e-SIM-ki. Skoncentruj się na zapisach dotyczących karty głównej. Może znajdą jakąś nieprawidłowość


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 36
  • 0

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

Niech Orange naprawia błąd ja nic nie poradzę, zgłoszone ponownie, w salonie też dam zgłoszenie, błąd nie z mojej winy powini usuwać do 24 godz , od 7 już nie mam dostępu , karta esim posiada numer taki sam jak wcześniej miałem esim, tylko zamiany nie przyjmuje, dzisiaj dokonam wymiany ponownie sim itp


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 36
  • 0

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

Bardzo dziękuję za pomoc i rozwiązanie problemu, karta sim po wymianie działa, jeszcze raz dziękuję wszystkim.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18430
  • 52693
  • 710

Problem z wymianą karty esim na zwykłą (po utracie na telefonie e-sim)

@łukasz80 świetnie, że w końcu możesz korzystać ze swojego numeru. Życzę bezawaryjnego działania.