Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta

A gdzie powinna się wyświetlać taka informacja, bo nic takiego nie widzę. wersja 4.13

Anonim

Nie dotyczy

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta

@Mime  informacje o lejku masz w usługach na koncie Mój Orange > portal www, aplikacja pokazuje z grubsza co się tam dzieje i aktualizacje ma z poślizgiem.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta

@Anonim No to tym bardziej nie rozumiem sensu aplikacji, tym bardziej, że do niedawna pokazywała aktualne informacje... Na www nie można się póki co zalogować, wczoraj miałem ten sam problem, mimo iż już jakiś czas temu rejestrowałem się na nowym mój orange… ehh… poczekamy...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta

W weekendy często są modernizacje i migracje.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta

No to czekam... ponownie...


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2001
  • 6146
  • 69

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta


@Mimenapisał(-a)

@Anonim No to tym bardziej nie rozumiem sensu aplikacji, tym bardziej, że do niedawna pokazywała aktualne informacje... Na www nie można się póki co zalogować, wczoraj miałem ten sam problem, mimo iż już jakiś czas temu rejestrowałem się na nowym mój orange… ehh… poczekamy...


Jakiś czas temu postulowalem aby przy stanie konta i pakietów była podana data i godzina ich ostatniej aktualizacji zużycia.. ale jest jak jest 😕

Anonim

Nie dotyczy

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta

@spiro  czasem nie ma ostatniej sesji nawet w nowym Mój Orange, jeśli ta jest aktywna, dopiero po przerwaniu jej są aktualne dane z pobierania i wysyłania danych.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta

No to chyba problem rozgryzłem: mimo iż została pobrana opłata za pakiet, nie został on włączony do wczoraj, kiedy to została pobrana opłata za kolejną aktywację. Reklamacja jutro leci jak nic...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z prędkością internetu i obsłuą klienta

Widziałem na Twitterze że wrzucales info o lejku. Może po prostu lejek Ci się zawiesił. W nowej wersji mój Orange można samodzielnie sprawdzać jaki ma status.