- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Witam
Posiadam telefon na kartę, a na nim wolne środki, które chcę przeznaczyć na wykupienie usługi premium w jednym z serwisów. Przy próbie dokonania płatności pojawia się jednak błąd, a wraz z nim informacja o następującej treści "Według Orange to konto nie kwalifikuje się do dokonywania płatności za pomocą Google", kod błędu to [OR_MIVEM_03]. Wyszukiwarka google znajduje jedynie podobny błąd z końcówką 02, dotyczył on blokady na zakup wewnątrz sklepu play, co rzekomo nie jest możliwe przy telefonie na kartę. Jednak mój zakup nie dotyczy sklepu play, a interesujący mnie serwis obsługuje ten rodzaj płatności. Proszę o pomoc, jeżeli ktoś z Was zetknął się z tym problemem, lub zna jego rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
@AnZelm ,
Najlepiej zalogować się do Mój Orange i sprawdzić w ustawieniach czy nie ma blokady.
Pamiętając, że "Blokada na usługi Premium Rate zostanie odblokowana po pierwszym doładowaniu za min. 10 zł."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Być może faktycznie się nie da. Zawsze możesz zadzwonić do BOK i się dowiedzieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Aktywne konto posiadam od ponad roku, było wielokrotnie doładowywane i stąd wolne środki. W Mój Orange nie mam ustawionych żadnych blokad.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Z tego co kojarzę na prepajdzie możesz tylko wysłać płatny sms celem aktywacji usługi. Jeśli serwis nie ma takiej opcji to nic nie zrobisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Błędnie kojarzysz, w artykule "Jak działa płatność za usługi elektroniczne w Orange", jest wyraźnie zaznaczone, w jakim zakresie płatność ta dotyczy również telefonów na kartę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Można link?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Mój błąd, ten artykuł to dokładnie "Dolicz do rachunku i zamów z Orange - bezpieczne i wygodne metody płatności".
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
Ale pod tym linkiem jest tylko stara reklama. Wyraźnie zresztą jest to napisane:
Informacja prawna: Informacje w tym artykule były aktualne w czasie, gdy go publikowaliśmy. Od tego czasu nasza oferta, ceny czy dostępność produktów mogły ulec zmianie. Artykuł może posłużyć Ci, żeby sprawdzić historyczne informacje o naszych usługach i produktach. Jeśli potrzebujesz aktualnych informacji o naszej ofercie, wejdź na orange.pl lub odwiedź nas w salonach Orange.
Po prostu zrób to co jest sugerowane: skontaktuj się z operatorem. My jesteśmy tylko klientami, niekoniecznie wiemy więcej niż ty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnością za usługi elektroniczne Orange
No właśnie, jak np. Gugiel może pobrać Twoje wirtualne złotówki, które są tylko zapisem w wewnętrznym systemie.
- « Poprzedni
- Następny »