- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakupiłem starter Orange Free na kartę 20zł. Dokupilem doładowanie za 5zł, więc sympatycznie (co oczywiste) mam na koncie głównym 25 zł. Chciałem aktywować pakiet Bez limitu + 15GB 25zł/30 dni. Niestety pojawił się komunikat o następującej treści: "Opłata za włączenie usługi (25zl) pobierana jest z Twojego konta głównego, na którym masz obecnie 25zl. Doładuj konto i spróbuj ponownie włączyć usługę. " Jak mam to rozumieć i co mam zrobić aby aktywować ową usługę ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@thesuperbiker, tak to standard do jutra się może aktualizować Mój Orange. Polecam kody *124*#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktywacją pakietu.
Wyłącz i włącz ponownie telefon i ponownie aktywuj usługę. Może pomoże. Jeśli nie zaloguj się do Mój Orange i tam aktywuj pakiet. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z bok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktywacją pakietu.
@thesuperbiker, Chyba czeka Cie jeszcze jedno doładowanie, ale na początek wyślij SMSa lub wykonaj połączenie, aby aktywować usługi na numerze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktywacją pakietu.
Dokładnie, chyba trzeba wykonać dwa doładowania dopiero wtedy będziesz miał możliwość zakupu pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktywacją pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktywacją pakietu.
Nie chodzi o 2 doładowania @thesuperbiker, masz 25 zł na koncie, ale po aktywacji startera nie zostały wykonane aktywności, czyli połączenie wychodzące lub SMS, które spowodują aktywność numeru (usług wychodzących).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktywacją pakietu.
Skontaktuj się z BOK i może da się dezaktywować pakiet (pieniążki wrócą na konto)i włączyć ten właściwy. Zainstaluj sobie aplikację Mój Orange i rozpocznij Czat z doradcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktywacją pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktywacją pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aktywacją pakietu.
@thesuperbiker, najpierw 1. wykonaj połączenie, wyślij SMSa, 2. Dezaktywuj pakiet za 9 zł, 3. Doładuj ponownie do brakujących 25 zł i 4. Aktywuj właściwy pakiet za 25 zł.
Ewentualnie teraz pozostaje kontakt z BOK jak pisze @nikodem_dyzma, to zmienią na właściwy pakiet.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »