- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numerów do Orange, mam udać się do salonu aby zarejestrować numery.
Witam wszystkich serdecznie! Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. 9 marca byłem w salonie Orange złożyć wniosek o przeniesienie 2 numerów które są na mnie zarejestrowane . Numery zostały przeniesione dopiero w dniu dzisiejszym ale niestety nie mogę wykonywać żadnych połączeń . Otrzymałem na oba numer informacje ze numery są zablokowane i mam udać się do salonu bądź np. Na pocztę aby je aktywować . Przyznam szczerze se to nie pierwszy raz jak przenoszę numer z jakiejś sieci i nigdy nikt nie wymagał ode mnie ponownej rejestracji numeru który już był ma mnie zarejestrowany. To jakiś błąd czy faktycznie tak jest w Orange? Dodam że numer przeniesiony z T-mobile . Proszę o pomoc.
_______________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numerow do orange
Hej @Marik
Musisz zrobić zgłoszenie na infolinii Klient indywidualny *100 lub 510 100 100 lub na Orange czacie i opisać całą sytuacje . Wydaje mi się że jest to błąd systemowy. Tutaj masz link Przeniesienie numeru komórkowego do Orange https://www.orange.pl/omnibook/przeniesienie-numeru-komorkowego-do-orange#
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numerow do orange
@Marik czy karty SIM z przeniesionymi numerami logują się do sieci Orange? Jeżeli się logują, to przyczyna leży w innym miejscu. Nigdy sienie spotkałem, aby po przeniesieniu numerów, trzeba było ich rejestrować. Może jeszcze dane sienie zaktualizowały, dlatego warto ustalać datę przeniesienia na dzień roboczy.
Dodam jeszcze, że w przypadku przeniesienia numerów do oferty na kartę, stan konta jest zerowy, ważność rok czasu oraz 2 GB transmisji danych do wykorzystania.
Sprawdź jeszcze, czy działają kody USSD:
*124*# - sprawdzenie stanu konta
*101*01# - sprawdzenie stanu GB.
______________
Edytowałem wpis na prośbę autora -Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numerow do orange
Dziękuję za odpowiedź. Dzisiaj nic nie załatwię bo są jakieś prece prowadzone . Poczekam do jutra i dam znać jak sprawa została rozwiązana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numerow do orange
Tak karty logują się do orange data przeniesienia była ustalona na 10.03 a numery zostały przeniesione dzisiaj po północy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numerow do orange
@Marik jak będziesz dzwonić na infolinie lub pisać poprzez Orange czat poprze konto Mój Orange najlepiej przygotuj sobie numer seryjny karty sim - jest na spodzie karty po wyjęciu z aparatu. Jak będziesz zgłaszać problem techniczny na czacie to koniecznie zaznacz by konsultant skierował sprawę na dział techniczny z powodu zablokowanego numeru. Może trzeba jeszcze poczekać 24 godziny az operator przetworzy i zaktualizuje dane dotyczące przenoszonego numeru 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numerów do Orange, mam udać się do salonu aby zarejestrować numery.
Dziękuję za porady pozdrawiam serdecznie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numerow do orange
@ketrasaArturnapisał(-a)
*125*# - sprawdzenie stanu konta
Powinno być raczej *124*# 😏
Wiem, pewnie literówka/cyfrówka się wkradła 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numerow do orange
@piotrKawiory dzięki za sprostowanie. Mój bład.