- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich ,mam taki dziwny problem mianowicie kupiłem drugi starter z Orange free na kartę który jest przypisany do mojego konta czyli mam dwa numery ale nie widać tego w aplikacji nie mam możliwości podejrzenia usług tego głównego numeru sprawę już zgłosiłem jako problem techniczny i zostało to naprawione na jeden dzień,zgłosiłem już drugi raz przy próbie przełączenia numeru znowu kolejny raz ten główny znikł ,niewiem już jak mam sobie z tym poradzić 😑
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@przemas2216 jeżeli zastosowane były zabiegi opisane wyżej i nie poprawiły sytuacji, to zostaje tylko oczekiwanie na naprawę przez techników. Wewnętrzny błąd na koncie Mój Orange. Czasami takie problemy występują. Czekaj na naprawę kontaktując się co jakiś czas infolinią, czat, aby sprawdzić postępy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie widać numeru w aplikacji
@przemas2216 na portalu https://www.orange.pl/twojekonto/ masz tak samo?
Można usunąć konto Mój Orange i założyć je po kilku dniach ponownie, często to pomaga, jak nie ma tej opcji, to na czat Orange o to poproś 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie widać numeru w aplikacji
Sprawdzałem przez stronę jest zupełnie tak samo 😑
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie widać numeru w aplikacji
To pozostaje zgłosić bug i niech konto usuną, powinno pomóc 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie widać numeru w aplikacji
Hej@przemas2216 to pewnie chwilowy problem z pobraniem danych przez aplikację.
W pierwszej kolejności proponuje wylogowanie z aplikacji i ponowne logowanie. Jeżeli dalej nie będzie widoczny numer, to warto zrestartować/przeinstalować aplikację. Jeżeli problem dalej będzie występował, to proponuję kontakt z konsultantem: infolinia, czat, przedstawić sprawę i zrobić zgłoszenie.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie widać numeru w aplikacji
Ja już usuwałem aplikacje ,wylogowywałem się z niej ,zgłosiłem problem techniczny i po jednym dniu było to samo ,teraz mam już drugi raz zgłoszony ten sam błąd ale czekam i szczerze wątpię że to naprawia skoro za pierwszym razem im się nie udało 🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie widać numeru w aplikacji
@przemas2216to zrób tak jak pisze @IreneuszCD zgłoś bug i niech konto usuną 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@przemas2216 jeżeli zastosowane były zabiegi opisane wyżej i nie poprawiły sytuacji, to zostaje tylko oczekiwanie na naprawę przez techników. Wewnętrzny błąd na koncie Mój Orange. Czasami takie problemy występują. Czekaj na naprawę kontaktując się co jakiś czas infolinią, czat, aby sprawdzić postępy.