- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
Wyżej napisałem że uruchomili mi odpłatnie jakiś pakiet na miesiąc żebym do czasu rozwiązania reklamacji miał i mógł używać Internet. To dziś zrobili, jak do nich dzwoniłem z pytaniem "co dalej, bo jutro mi się kończy Internet"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
A widzisz, ja nie doczytałem. Zatem czekamy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
@lluukknie zgodzę się z tobą, że przy tak dużej kumulacji TB w starym cyklicznym NL za 7 zł przejście na nowy NL jest bez sensu. Można tak dużo GB skumulować, że do końca życia (usługi lub osoby) nie wykorzysta się TB.
Rezygnacja z NL cyklicznego za 25 zł przy dużym liczniku odnowień wymaga większego zastanowienia, że względu na zwiększone opłaty w nowych NL.
Przejście, że starego NL za 7 zł przy dużej kumulacji GB może zmniejszyć opłaty, bo można korzystać z darmowym promocyjnych okazjonalnych NL, NL na próbe za 15 zł na 31 dni, lepszy jest interfejs usługi w MO i można nawet nie płacić za usługę a korzystać z zamrożonych GB w zamrożonym NL.
Wracając do głównego problemu, tylko najwyższy Guru może przywróci stary NL na 7 dni z 9 TB,
PS
Przy problemach zaproponuj stary cykliczny NL za 25 zł ale z zachowanym licznikiem odnowień i GB - to powinno znacznie łatwiej przejść przez system.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
@andrzej1441 przeczytałem, ale nie bardzo rozumiem Twój wpis. Tak wiem, że tych GB mam za dużo (inaczej by się nie zbierały w takiej ilości) ale mi to nie przeszkadza, resztę nie do końca rozumiem.
Z mojego punktu widzenia to co miałem (i nie widzę powodu do zmiany) powoduje, że za 7 zł tygodniowo / 30 zł miesięcznie mam:
- rozmowy i sms-y bez limitu
- więcej GB niż jestem w stanie użyć
- mms-ów nie mam, ale nie używam (mam WApp, Messenger, Skype... i kilka innych)
to z mojego punktu widzenia super oferta i mam ją od kilku lat - zmiana dla mnie nie ma sensu, choć jeśli dobrze rozumiem Twój wpis, ktoś kto "się zna" może taką jak miałem ofertę z uzbieranymi 9TB "zmienić" i mieć to samo taniej. I tu dwie kwestie:
- gdybym wiedział jak mieć to samo za mniej po takiej zmianie to nie dzwoniłbym zaraz po odkryciu zmiany z reklamacją prosząc o przywrócenie tego pakietu jaki miałem wcześniej
- gdybym wiedział jak mieć to samo za mniej po takiej zmianie to bym jej po prostu dokonał i płacił mniej, a nie zgłaszał reklamację i pisał tutaj
EDIT:
Piszesz: "Przy problemach zaproponuj stary cykliczny NL za 25 zł ale z zachowanym licznikiem odnowień i GB - to powinno bezproblemowo przejść przez system."
To znaczy, że jak nie będą mieli technicznej możliwości przywrócić tego co miałem to mogą zaproponować pakiet bez limitu za 25 zł (na miesiąc?) i jeśli mam 200 tygodni (więc 200 razy) odnawiany ten stary to teraz 1 x na miesiąc dostanę 200 + 1 GB za każde odnowienie ?
Choć to gorsza oferta bo rocznie da +12 GB a nie + 50 GB i to miesięcznie a nie tygodniowo.
No i w sumie jak dojdą, że to błąd systemu to chyba powinni mi przywrócić to co miałem - dlaczego miałbym dostać coś gorszego bo Orange ma jakiś feler?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
@lluukkPO pierwsze obecne koszty to 1 zł za jeden dzień.
Takie same koszty są np. przy NL cyklicznym z MMS-ami za 31 zł na 31 dni. przy którym można uruchomić np:
promocję 1200 GB
i korzystać z okazyjnych darmowych promocyjnych NL
Podstawowe aktualne zasady dla NL z MMS-ami ale na dzisiaj i jutro:
Obecnie w NL obowiązuje zasada kumulacji czasu i GB przy aktywacji i odnowieniu kolejnego dowolnego NL z MMS-ami
Do NL cyklicznego możemy dokupić dowolny jednorazowy a w systemie nadal będzie aktywny cykliczny także przy skorzystaniu z darmowej promocji w postaci NL jednorazowego. Przesunie się data odnowienia. GB zostaną skumulowane
NL cyklicznego nigdy nie należy wyłączać!!!
NL cykliczny możemy zmienić zaznaczając odpowiedni NL cykliczny jako przedłużenie w MO.
W celu zabezpieczenia jednorazowego NL na 365 dni warto dokupić=uaktywnić najtańszy cykliczny NL. Oprócz kumulacji otrzymamy dodatkowo 30 dni zamrożenia przy braku środków na odnowienie usługi.
I ogólnie do NL jednorazowego można dokupić NL cykliczny. Czas i GB skumulują się.
Propozycja zamiany na NL za 25 zł ale z zachowaniem licznika odnowień to moja nieformalna sugestia, jak nawet najwyższy Guru nie przywróci usługi na starych zasadach. To byłby zapewne najlepsze nieplanowane rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
Co ciekawe w aplikacji mój stary cykliczny pakiet pokazuje w historii jako jednorazowe... coś w tym Orange nie gra...
________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
Właśnie sprawdziłem na stronie MO zakładkę wykaz połączeń. Po wybraniu pozostałe opłaty, gdy w zeszłym roku miałem jeszcze stary cykliczny NL za 7 złotych:
Rodzaj opłaty:
Rozmowy i SMSy bez limitu + pakiet GB (jednorazowa)
Czyli jest błędnie przypisana nazwa opłaty w starej usłudze cyklicznej NL.
NL z MMS-ami mają nazwy opłat prawidłowe w wykazie:
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + pakiet GB (wersja cykliczna)
z takiej teraz korzystam.
@lluukkz twojego screena wynika, że włączono wersję jednorazową NL z MMSami.
Pytanie:
Czy Konsultant doładował Ci konto na NL z MMS-ami za 31 zł ?
PS. Urządzenie z kartą musi być włączone żeby SMSy informacyjne przyszły.
Podobno próby wysłania SMSów informacyjnych są tylko przez jedną dobę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
Więc tak:
- konsultant ten pakiet uruchomił ale za moje środki (nic mi nie zwrócił), mówiąc że jak sprawdzą co się stało i rozpatrzą reklamację pozytywnie to zwrócą za ten pakiet. Coś musiało być zrobione bo jutro (05.04) kończył się ten "bezsensownie" uruchomiony pakiet na 5 dni i konsultant powiedział, że stracę zarówno uzbierane GB jak i dostęp do Internetu
- jeśli chodzi o sms-y potwierdzające uruchomienia pakietów to ten numer na którym ów niechciany pakiet uruchomiono faktycznie na noc jest wyłączony, ale od rana do późnego wieczora codziennie działa.
Mam na nim potwierdzenia sms uruchamiania pakietu cyklicznego i takie przysyłane zawsze dzień wcześniej "że spróbujemy jutro odnowić usługę..."
To po prostu starszy telefon, który robi w domu za router 😉 więc rano uruchamiany a na wieczór z zasady (choć czasem nie) jest wyłączany i tak w kółko. Nie mam Internetu na kablu tylko właśnie ten z pakietem 7zł + 1 GB więcej co tydzień - teraz już miałem ze 200-250 GB co tydzień - nie sprawdzałem tego dokładnie, bo nigdy tyle nie zużywam (więc się te kilka TB uzbierało)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
Dziś dzwonili... ale niestety nie na numer jaki im podałem do kontaktu a na ten którego dotyczy reklamacja (nawet chwilę przed dzwonieniem wysłali SMS że będą dzwonić), więc się nie dodzwonili. Jak oddzwoniłem to konsultant powiedział że nie ma dostępu do tego co się dzieje w sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
@lluukk Zerknij w drugim wątku: twierdzę, że poinieneś pisać. Spokojnie, rzeczowo i podać wszystkie fakty.
Załączyć możesz wydrukowane screeny z informacji, które otrzymałeś.