Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

ROZWIĄZANE

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1817
  • 6394
  • 71

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

@lluukksam też możesz sprawdzić kiedy został uruchomiony lejek związany z darmowym NL WIOSNA.

Ostatnio po doładowaniu za 5 zł przyszedł SMS reklamujący jednorazowy NL na 5 dni z 4 GB.

 

PS

Skoro nie mogą przywrócić starego cyklicznego NL za 7 zł, to przemyśl co chcesz.

Dobra alternatywa to stary cykliczny NL za 25 zł z licznikiem odnowień co najmniej 200 oraz zachowaną liczbą skumulowanych GB (około 9TB jak pamiętam).

 

PS.2. Marnie to widzę. Pewnie nie ma już osób związanych z programowaniem starego NL.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

@andrzej1441 ale Pani, która dzwoniła z odmową uznania reklamacji powiedziała, że nic mi nie może zaproponować i mogę sobie włączyć NL za 25zł ale startujący od nowa - bez zachowanej kumulacji.

 

Jednak dziś po przemyśleniu wczorajszego telefonu z Orange zadzwoniłem do nich ponownie, bo przecież - skoro dzwonił pracownik odrzucić reklamację to musiał mieć podstawy do jej odrzucenia i jeśli Pani powiedziała, że uruchomiłem pakiet SMS-em, który powinien być widoczny w historii i nie może uznać reklamacji (co musiała widzieć w systemie jako podstawę odrzucenia) a ja podczas połączenia sprawdziłem historię i nie ma w niej żadnego SMS-a w zeszłym miesiącu, to znaczy, że coś nie tak jest w Orange. I Pani "wymiękła"...

Zadzwoniłem dziś z pytaniem "jak to jest, że wczoraj informują mnie o powodzie odrzucenia reklamacji, który sam mogę sprawdzić a jak sprawdzam to nie ma tego powodu na moim koncie (brak wysłania SMS-a w historii) no i kolejna Pani przyjęła kolejną reklamację... twierdząc, po dłuższym sprawdzaniu czegoś (kilka minut ciszy w słuchawce i tylko słyszałem klikanie w klawiaturę), że reklamacja powinna być jej zdaniem uznana i pakiet przywrócony wraz z licznikiem odnowień ale to chwilę potrwa. Oczywiście nie wiem czy to nie takie gadanie na zakończenie połączenia z trudnym klientem choć Pani wydawała się zainteresowana problemem 😉

Czekam więc dalej i zobaczymy


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 377
  • 2320
  • 0

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Trzymam kciuki, a ty wytrzymaj do końca - może będziesz tym, który doprowadzi w końcu do wyjaśnienia tej sytuacji...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Czekam dalej ale już ostatnie odwołanie mi zostało, wszystkie reklamacje odrzucili mają mnie głęboko w...

Pytanie techniczne - czy jest jakiś tani sposób na przedłużenie takich GB z pakietu. Chodzi mi o to by np. nie kupować kolejnych pakietów tylko jakoś przedłużyć same GB z pakietu NL 7 dni za 7 zł. Użyłbym wtedy te 9 TB i pożegnał Orange. Bo tak wstępnie się orientując to chyba nie ma jak - od kilku lat nie analizowałem oferty, bo mój pakiet mnie satysfakcjonował w 100% - ale go sobie wyłączyłem 😉


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2917
  • 7584
  • 195

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Niestety, ważność GB z nolimitów przedłużysz tylko kolejnym nolimitem.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1817
  • 6394
  • 71

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

@lluukk  GB z NL przedłużać można tylko kolejnym dowolnym NL.

 

Od razu zapowiadam, że podany niżej sposób nie jest dla każdego, bo wymaga systematyczności i pracowitości.

 

Można wykorzystać dostępne aktualnie możliwości NL cyklicznego w szczególności stan hibernacji do 30 dni i guzik przywrócenia zamrożonych GB.

Wiąże to się z kontrolą konta złotówkowego tak, aby NL cykliczny przechodził w stan hibernacji oraz automatycznie odnowił się najpóźniej w 30 dniu hibernacji.

W stanie hibernacji można za darmo przywrócić zamrożone GB na 1 dzień (nie liczymy dnia przywrócenia) bez ponoszenia kosztów.

Co drugi dzień w zamrożonej usłudze NL w aplikacji MO będzie dostępny guzik do odmrożenia. Gdy ciągle korzystamy z internetu  to 15 razy co drugi dzień odmrażamy. Od  razu przy 15 odmrożeniu uzupełniamy konto złotówkowe tak aby było wystarczająco do automatycznego odnowienia.

Można otrzymywać propozycje kredytu do odnowienia NL gdy brakuje maksymalnie 5 zł.

Trzeba sprawdzić czy konto złotówkowe musi być ważne na rozmowy wychodzące aby odmrozić GB i aby one działały. KWR za 9 zł wystarczy także do nie płacenia 10% za przywrócenie zł, ale trzeba uważać aby nie stracić złotówek gdy nie ma GB a korzysta się z przesyłu danych.

Skorzystanie z usługi   Więcej czasu na internet za 29 zł  dla darmowego lejka po wykorzystaniu GB z bonusuza doładowania i ważności konta złotówkowego na wychodzące zamiast zwykłego KWR za 9 zł jest pewnie lepsze, szczególnie gdy mamy więcej złotówek i wcześniej chcemy korzystać z właściwości hibernacji.

Odmrażanie samych GB nie jest opisane regulaminowo i inaczej może działać na różnych numerach.

Przy NL cyklicznym za 7 zł usługa  Więcej czasu na internet za 29 zł jest praktycznie niezbędna aby korzystać z samych zamrożonych GB i nie narażać się na dodatkowe koszty.

Przy NL cyklicznym na 31 dni odpowiednie doładowania we właściwym czasie załatwią ważność konta i GB za doładowanie w czasie korzystania z samych zamrożonych GB.

W OFNK doładowanie 25 zł daje dodatkowo to samo co doładowanie za 30 zł.

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Reklamacja odrzucona.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2596
  • 13915
  • 68

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.


@lluukknapisał(-a)

Reklamacja odrzucona.


Pisałem to na początku 😉

Inna sprawa, że oznacza się pomocny post, nie swoje wypociny 😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Żeby "zamknąć" wątek jednak pozwolę sobie jako "pseudo Rozwiązanie" zaznaczyć "moje wypociny" jak by to określił @IreneuszCD .

Nikt nie napisał czegoś co by było bliskie Rozwiązaniu, więc:

- po poczytaniu tu na Forum (w innych tematach) i w Internecie widzę, że system Orange jest pełen błędów,

- ludzie też bardzo narzekają na Obsługę Klienta w wielu sytuacjach gdzie nawet nie można sugerować pomyłki klienta (choćby kłopoty z aktywacją e-sim czy klient numer firmowy zamienił na prywatny a w systemie cały czas wygląda jak firmowy itp. - cała litania takich spraw opisana w Internecie)

 

"Śmieszne" w tej sytuacji jest to, że złożyłem reklamację przez konsultanta Infolinii i potem odwołanie od niekorzystnej decyzji i obie osoby przyjmujące twierdziły, że według nich powinni mi bez najmniejszego problemu pakiet przywrócić - a jednak nie przywrócili.

Na pismo wysłane listem do Orange dostałem "odpowiedź" w jednym z SMS-ów.

Napisali mi, że podtrzymują odrzucenie reklamacji (złożonej na Infolinii) wobec czego pismo z 06.04 br. pozostawiają bez odpowiedzi.

 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

@lluukk  tu podobnie jak innym Twoim wątku Rozwiązano: Bład na błędzie w systemie Orange – Strona 2 - Nasz Orange - 354933

PS.

Wątków na forum się nie zamyka, istnieją otwarte aby można było o coś dopytać w temacie, coś dopisać lub oznaczyć rozwiązanie jak w końcu się znajdzie...