- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam pytanie - czy ktoś spotkał się z taką sytuacją:
Mam pakiet za 7 zł / tydzień - rozmowy, sms-y i zawsze + 1 GB więcej od bardzo dawna (uzbierane 9000 GB), odnawiający się w piątek przed południem. Ostatnio jakoś nie dostałem sms-a o odnowieniu pakietu, więc zalogowałem się na konto a tam widzę, że nie mam już tego pakietu odnawialnego tylko promocyjny jednorazowy na 5 dni 2GB + sms-y i MMS-y (aktywowany 25.03) i zaraz się kończy (jutro) jego ważność. Taki promocyjny owszem uruchomiłem (21.03) w aplikacji ale na innym numerze gdzie nie mam żadnych innych pakietów i tam to miało sens za 0zł. Czy system Orange mógł coś "namieszać"? Dodam, że oba numery mam podobne na zasadzie 3 pierwsze cyfry inne a 6 pozostałych takich samych 799 XBC YBC i 518 XBC YBC. Nie ma żadnego sensu z mojej strony bym coś uruchamiał na tym numerze gdzie mam pakiet odnawialny co 7 dni z zawsze + 1GB - bo i po co - tam są i darmowe rozmowy i SMS-y (nie ma MMS ale tych nawet nie używam) a te 2 GB są dla mnie przy kilku uzbieranych TB zupełnie bez znaczenia. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Żeby "zamknąć" wątek jednak pozwolę sobie jako "pseudo Rozwiązanie" zaznaczyć "moje wypociny" jak by to określił @IreneuszCD .
Nikt nie napisał czegoś co by było bliskie Rozwiązaniu, więc:
- po poczytaniu tu na Forum (w innych tematach) i w Internecie widzę, że system Orange jest pełen błędów,
- ludzie też bardzo narzekają na Obsługę Klienta w wielu sytuacjach gdzie nawet nie można sugerować pomyłki klienta (choćby kłopoty z aktywacją e-sim czy klient numer firmowy zamienił na prywatny a w systemie cały czas wygląda jak firmowy itp. - cała litania takich spraw opisana w Internecie)
"Śmieszne" w tej sytuacji jest to, że złożyłem reklamację przez konsultanta Infolinii i potem odwołanie od niekorzystnej decyzji i obie osoby przyjmujące twierdziły, że według nich powinni mi bez najmniejszego problemu pakiet przywrócić - a jednak nie przywrócili.
Na pismo wysłane listem do Orange dostałem "odpowiedź" w jednym z SMS-ów.
Napisali mi, że podtrzymują odrzucenie reklamacji (złożonej na Infolinii) wobec czego pismo z 06.04 br. pozostawiają bez odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
Obstawiam pomyłkę u ciebie 😄
Nic się samo nie aktywuje, musiałeś pomylić te numery i promocja aktywowała się na tym z starym pakietem bez MMS 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
Nie ma mojej pomyłki - na numer na którym aktywowałem przychodziły wiadomości i o uruchomieniu i o tym, że za 3 dni się skończy i że dziś się kończy oraz, że się skończył (w sumie 4 czy 5 sms-ów). I wszystko było według mnie OK.
Na numerze gdzie nie aktywowałem żadne potwierdzenia o aktywacji nie przychodziły tylko (już po odkryciu i zgłoszeniu) przyszedł sms że za trzy dni pakiet się kończy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
@lluukknapisał(-a)
Na numerze gdzie nie aktywowałem żadne potwierdzenia o aktywacji nie przychodziły tylko (już po odkryciu i zgłoszeniu) przyszedł sms że za trzy dni pakiet się kończy.
Czyli reklamacja złożona?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
Tak oczywiście 31.03 zaraz po tym jak zwróciłem uwagę, że nie przyszedł jak co piątek SMS o tym, że gratulują odnowienia usługi (tej za 7zł +1GB co tydzień). Po zalogowaniu na konto odkryłem to co opisałem w pierwszym wpisie. Mają ponoć 30 dni i na Infolinii aktywowali mi jakiś jednorazowy pakiet za 31 zł na miesiąc żebym nie stracił tych 9TB uzbieranych i miał cały czas Internet mówiąc, że jak posprawdzają to zwrócą też za to i przywrócą stare jeśli problem po stronie Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
No to pozostaje czekać, daj znać jaka będzie odp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
Oczywiście - napiszę co tam "ustalili" jak będę miał odpowiedź na reklamację, napisałem tu bo sytuacja wydała mi się bardzo dziwna i pomyślałem, że może ktoś miał taki przypadek i będzie mógł napisać jak się zakończyło. No nic czekam i dam znać jak się problem rozwiąże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
A te uzbierane GB przeszły do nowego pakietu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
No chyba tak... Widzę to:
________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.
No to coś nie teges, pokazuje ważność no limitu 33 dni, a podobno dostałeś sms, że jutro się kończy.
- « Poprzedni
- Następny »