Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Mam pytanie - czy ktoś spotkał się z taką sytuacją:

Mam pakiet za 7 zł / tydzień - rozmowy, sms-y i zawsze + 1 GB więcej od bardzo dawna (uzbierane 9000 GB), odnawiający się w piątek przed południem. Ostatnio jakoś nie dostałem sms-a o odnowieniu pakietu, więc zalogowałem się na konto a tam widzę, że nie mam już tego pakietu odnawialnego tylko promocyjny jednorazowy na 5 dni 2GB + sms-y i MMS-y (aktywowany 25.03) i zaraz się kończy (jutro) jego ważność. Taki promocyjny owszem uruchomiłem (21.03) w aplikacji ale na innym numerze gdzie nie mam żadnych innych pakietów i tam to miało sens za 0zł. Czy system Orange mógł coś "namieszać"? Dodam, że oba numery mam podobne na zasadzie 3 pierwsze cyfry inne a 6 pozostałych takich samych 799 XBC YBC i 518 XBC YBC. Nie ma żadnego sensu z mojej strony bym coś uruchamiał na tym numerze gdzie mam pakiet odnawialny co 7 dni z zawsze + 1GB - bo i po co - tam są i darmowe rozmowy i SMS-y (nie ma MMS ale tych nawet nie używam) a te 2 GB są dla mnie przy kilku uzbieranych TB zupełnie bez znaczenia. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Żeby "zamknąć" wątek jednak pozwolę sobie jako "pseudo Rozwiązanie" zaznaczyć "moje wypociny" jak by to określił @IreneuszCD .

Nikt nie napisał czegoś co by było bliskie Rozwiązaniu, więc:

- po poczytaniu tu na Forum (w innych tematach) i w Internecie widzę, że system Orange jest pełen błędów,

- ludzie też bardzo narzekają na Obsługę Klienta w wielu sytuacjach gdzie nawet nie można sugerować pomyłki klienta (choćby kłopoty z aktywacją e-sim czy klient numer firmowy zamienił na prywatny a w systemie cały czas wygląda jak firmowy itp. - cała litania takich spraw opisana w Internecie)

 

"Śmieszne" w tej sytuacji jest to, że złożyłem reklamację przez konsultanta Infolinii i potem odwołanie od niekorzystnej decyzji i obie osoby przyjmujące twierdziły, że według nich powinni mi bez najmniejszego problemu pakiet przywrócić - a jednak nie przywrócili.

Na pismo wysłane listem do Orange dostałem "odpowiedź" w jednym z SMS-ów.

Napisali mi, że podtrzymują odrzucenie reklamacji (złożonej na Infolinii) wobec czego pismo z 06.04 br. pozostawiają bez odpowiedzi.

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

66 ODPOW. 66

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2596
  • 13913
  • 68

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Obstawiam pomyłkę u ciebie 😄

Nic się samo nie aktywuje, musiałeś pomylić te numery i promocja aktywowała się na tym z starym pakietem bez MMS 😎


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Nie ma mojej pomyłki - na numer na którym aktywowałem przychodziły wiadomości i o uruchomieniu i o tym, że za 3 dni się skończy i że dziś się kończy oraz, że się skończył (w sumie 4 czy 5 sms-ów). I wszystko było według mnie OK.

Na numerze gdzie nie aktywowałem żadne potwierdzenia o aktywacji nie przychodziły tylko (już po odkryciu i zgłoszeniu) przyszedł sms że za trzy dni pakiet się kończy.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2917
  • 7584
  • 195

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.


@lluukknapisał(-a)

 

Na numerze gdzie nie aktywowałem żadne potwierdzenia o aktywacji nie przychodziły tylko (już po odkryciu i zgłoszeniu) przyszedł sms że za trzy dni pakiet się kończy.


Czyli reklamacja złożona?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Tak oczywiście 31.03 zaraz po tym jak zwróciłem uwagę, że nie przyszedł jak co piątek SMS o tym, że gratulują odnowienia usługi (tej za 7zł +1GB co tydzień). Po zalogowaniu na konto odkryłem to co opisałem w pierwszym wpisie. Mają ponoć 30 dni i na Infolinii aktywowali mi jakiś jednorazowy pakiet za 31 zł na miesiąc żebym nie stracił tych 9TB uzbieranych i miał cały czas Internet mówiąc, że jak posprawdzają to zwrócą też za to i przywrócą stare jeśli problem po stronie Orange


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2917
  • 7584
  • 195

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

No to pozostaje czekać, daj znać jaka będzie odp.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

Oczywiście - napiszę co tam "ustalili" jak będę miał odpowiedź na reklamację, napisałem tu bo sytuacja wydała mi się bardzo dziwna i pomyślałem, że może ktoś miał taki przypadek i będzie mógł napisać jak się zakończyło. No nic czekam i dam znać jak się problem rozwiąże.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2917
  • 7584
  • 195

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

A te uzbierane GB przeszły do nowego pakietu?

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 59
  • 116
  • 2

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

No chyba tak... Widzę to:

 

Screenshot_20230403_181917.jpg

 

________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2917
  • 7584
  • 195

Pakiet uruchomił się bez mojej wiedzy.

No to coś nie teges, pokazuje ważność no limitu 33 dni, a podobno dostałeś sms, że jutro się kończy.