- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Motorola e(7i) power. Nie można połączyć się z internetem.
Dane mobilne włączone. Tryb samolotowy wyłączony, opcja "nie przeszkadzać" wyłączona. DNS automatyczny. Automatyczne wybieranie sieci włączone. Typ APN ustawiony default,supl,xcap.
Co może być problemem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prrzyczyna była bardzo prosta. Po telefonie na infolinię okazało się, że jest założona blokada na internet. Nikt nie wie kto to zrobił i dlaczego. Po odblokowaniu przez konsultanta wszystko jest OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Cześć @Nephilim_123
Sprawdzałeś czy masz dobrze skonfigurowany internet mobilny w Orange.
Domyślna konfiguracja profilu internetipv6:
- Nazwa konfiguracji: Internet IPv6
- APN (punkt dostępu): internetipv6
- Nazwa użytkownika: internetipv6
- Hasło: internetipv6
- Uwierzytelnianie: PAP
- Typ APN: default,supl
- Protokół APN: IPv6
- Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Więcej informacji w tym linku Konfiguracja internetu, MMS, SMS w telefonie https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie#
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@Nephilim_123 zrób test krzyżowy na karcie z innego aparatu podłączając Twoją SIM-ke do tamtego. Zmiana i testy, by się przekonać czy wina sprzętu czy karty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prrzyczyna była bardzo prosta. Po telefonie na infolinię okazało się, że jest założona blokada na internet. Nikt nie wie kto to zrobił i dlaczego. Po odblokowaniu przez konsultanta wszystko jest OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@Pablo5napisał(-a)Cześć @Nephilim_123
Sprawdzałeś czy masz dobrze skonfigurowany internet mobilny w Orange.
Domyślna konfiguracja profilu internetipv6:
- Nazwa konfiguracji: Internet IPv6
- APN (punkt dostępu): internetipv6
- Nazwa użytkownika: internetipv6
- Hasło: internetipv6
- Uwierzytelnianie: PAP
- Typ APN: default,supl
- Protokół APN: IPv6
- Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Więcej informacji w tym linku Konfiguracja internetu, MMS, SMS w telefonie https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie#
Pozdrawiam 🙂
Odczytując z telefonu to pokazuje nazwę urzytkownika internet i chyba tak samo hasło, a także jest brak uwierzytelnienia.