Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 1

Brak internetu

Witam. Motorola e(7i) power. Nie można połączyć się z internetem.

 

 Dane mobilne włączone. Tryb samolotowy wyłączony, opcja "nie przeszkadzać" wyłączona. DNS automatyczny. Automatyczne wybieranie sieci włączone. Typ APN ustawiony default,supl,xcap.

Co może być problemem?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 1

Brak internetu

Prrzyczyna była bardzo prosta. Po telefonie na infolinię okazało się, że jest założona blokada na internet. Nikt nie wie kto to zrobił i dlaczego. Po odblokowaniu przez konsultanta wszystko jest OK. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2732
  • 11271
  • 110

Brak internetu

Cześć @Nephilim_123 

Sprawdzałeś czy masz dobrze skonfigurowany internet mobilny w Orange.

Domyślna konfiguracja profilu internetipv6:

  • Nazwa konfiguracji: Internet IPv6
  • APN (punkt dostępu): internetipv6
  • Nazwa użytkownika: internetipv6
  • Hasło: internetipv6
  • Uwierzytelnianie: PAP
  • Typ APN: default,supl
  • Protokół APN: IPv6
  • Protokół APN podczas roamingu: IPv4

Więcej informacji w tym linku Konfiguracja internetu, MMS, SMS w telefonie https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie#

Pozdrawiam 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Brak internetu

@Nephilim_123  zrób test krzyżowy na karcie z innego aparatu podłączając Twoją SIM-ke do tamtego. Zmiana i testy, by się przekonać czy wina sprzętu czy karty 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 1

Brak internetu

Tak


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6638
  • 27255
  • 217

Brak internetu


@Nephilim_123napisał(-a)

Tak


Nie?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 1

Brak internetu

Prrzyczyna była bardzo prosta. Po telefonie na infolinię okazało się, że jest założona blokada na internet. Nikt nie wie kto to zrobił i dlaczego. Po odblokowaniu przez konsultanta wszystko jest OK. 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 429
  • 1140
  • 7

Brak internetu


@Pablo5napisał(-a)

Cześć @Nephilim_123 

Sprawdzałeś czy masz dobrze skonfigurowany internet mobilny w Orange.

Domyślna konfiguracja profilu internetipv6:

  • Nazwa konfiguracji: Internet IPv6
  • APN (punkt dostępu): internetipv6
  • Nazwa użytkownika: internetipv6
  • Hasło: internetipv6
  • Uwierzytelnianie: PAP
  • Typ APN: default,supl
  • Protokół APN: IPv6
  • Protokół APN podczas roamingu: IPv4

Więcej informacji w tym linku Konfiguracja internetu, MMS, SMS w telefonie https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie#

Pozdrawiam 🙂


Odczytując z telefonu to pokazuje nazwę urzytkownika internet i chyba tak samo hasło, a także jest brak uwierzytelnienia.