- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie numeru przez aplikację, pobrało pieniądze, ale w apce płatność nie została zrealizowana
Witam, przed chwilą doładowałam konto poprzez aplikacje MO i pobrało mi pieniądze z konta natomiast w aplikacji przyszło mi powiadomienie że płatność nie została zrealizowana, co mogę w tym przypadku zrobić?
___________________
*Doprecyzowałem nazwe tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie
Trwają prace to i komunikaty mogą być niewłaściwe.
Czekaj cierpliwie dobę.
Jak rzeczywiście płatność nie zostanie zrealizowana to nastąpi automatyczny zwrot, a w zasadzie to nie zwrot a odblokowanie.
@Klaudiaxyz trochę chyba źle opisujesz sytuację. Z reguły najpierw jest blokada środków na koncie.
Jutro jak zajdzie potrzeba poszukaj na stronie Autopay właściwego formularza do wypełnienia.
Jak była forma płatności? blik?
PS. Sprawdzaj dokładnie otrzymane informacje i zachowaj bezpieczeństwo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie
Pewnie będzie tak jak mówisz, po prostu zmartwiło mnie ze ani nie mam kasy na koncie bankowym ani nie mam jej na koncie w formie doładowania telefonu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie
@KlaudiaxyzSprawdzaj SMSY od orange.
Jak płatność rzeczywiście nie została zrealizowana to zacznij od strony operatora płatności.
Dla autopay zacznij od zadania właściwego pytania w pomocy?
.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie
Faktycznie jest jakiś problem z doładowaniami w aplikacji. Po powrocie do aplikacji wyświetla się coś jakby mini strona orange z opcjami sprzedażowymi. Pierwszy raz coś takiego widzę. Tymczasem z konta mi zeszło, a w orange cisza...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie
Kasa też mi poszła z karty, a doładowania nie widać. Prosta sprawa, jak nie ogarniacie doładowań podczas grzebania w systemie to wyłączcie możliwość doładowań przez apkę MO w telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie
@ketrasaArturnapisał(-a)
Widziałem to. Jednak nie pamiętam aby przy problemach z mo (web/app) były problemy z doładowaniem. Akurat ta funkcja była odporna na awarie/prace u operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie
@spiro ja obecnie zostałem jeszcze przy starej metodzie doładowuwania, wydruk z terminala / karta zdrapka. Raz tylko doładowania z żapki mnie zawiodły, więc obecnie korzystam już drugi rok ze sprawdzonego dostawcy lokalnej stacji benzynowej i nigdy przez ten czas nie było problemu z doładowaniem.
Wiem, ktoś wspomni, że poza apką tracę GB. Żaden problem. Obecnie jest tyle promocji, że GB nie da się wykorzystać, chyba, że na siłę. Zostaję więc przy tradycyjnych sposobach doładowań: *125*<14kod># lub usługa Dzięki Tobie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »