Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Blokowanie karty Orange na podstawie błędnego uzasadnienia

ROZWIĄZANE

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Blokowanie karty Orange na podstawie błędnego uzasadnienia

Sądząc po opisanych tu kwestiach i tym, że zablokowane zostały rzekomo wszystkie numery:

 


§ 18 Ograniczenie, rozwiązanie i wygaśnięcie umowy
1. Operator zastrzega sobie prawo do ograniczenia świadczenia usług telekomunikacyjnych lub rozwiązania umowy w każdym czasie, ze skutkiem natychmiastowym, bez odszkodowania oraz wcześniejszego uprzedzenia w razie:

1.1 podania abonenta nieprawdziwych danych do rejestracji

1.4 innego rażącego naruszenia przez Abonenta postanowień regulaminu lub warunków umowy, w szczególności używania karty SIM w systemach i  urządzeniach  służących  do  zautomatyzowanego  przesyłania  danych pomiarowych  lub  zdalnego  sterowania,  w  tym  w  systemach  monitoringu osób,  budynków,  pojazdów  (tzw.  rozwiązania  telemetryczne)  lub  do generowania ruchu maszynowego (ruchu typu „maszyna do maszyny” lub „maszyna do Abonenta”); 

 

§ 9 Ochrona i przetwarzanie danych abonenta

4. Abonent jest zobowiązany niezwłocznie zawiadamiać Operatora o zmianie danych, które podał Operatorowi, ale nie później niż w terminie 14 dni od dokonania zmiany. 
6. W  razie  niedopełnienia  przez  Abonenta  obowiązków umownych, wskazanych  w  pkt 4  i  5,  Operator  może  zawiesić  świadczenie  Usług telekomunikacyjnych  lub  ograniczyć  zakres  świadczonych  Usług telekomunikacyjnych. 



Jeśli dział detekcji nadużyć telekomunikacyjnych stwierdził naruszenie i potwierdził je po Twoim zgłoszeniu, zaś reszta udzielonych przez Ciebie informacji była choć częściowo prawdziwa, prawdopodobnie:

  • numer bynajmniej nie był zarejestrowany na osobę, która go używała (naruszenie par. 18 1.1 oraz par. 18 1.4. w związku z par. 9 4. oraz par. 9.6
  • numer był używany w urządzeniach niedozwolonych u operatorów telekomunikacyjnych w kontekście ofert dla klientów indywidualnych (np. bramki, urządzenia służące do ruchu maszynowego (maszyna-człowiek, maszyna-maszyna) w tym alarmy, monitoringi i inne rozwiązania telemetryczne)
  • urządzenie próbowało naruszać integralność sieci np.poprzez wysyłanie komunikatów sieciowych, wielokrotne wysyłanie bezpłatnych wiadomości czy korzystanie z usług bezpłatnych w celu utrudnienia dostępu do sieci innym abonentom, a także wiele nieudanych prób wysłania wiadomości czy wykonywania połączeń (co wiąże się z tym, co napisałem wcześniej)

 

To są 3 przypadki, które w tym momencie najszybciej przychodzą mi do głowy, a z którymi spotkałem się dawniej w odniesieniu do różnych operatorów na forach i portalach telekomunikacyjnych.

 

Jeśli twierdzisz, że nie naruszałeś regulaminu, możesz złożyć reklamację - otrzymałeś informację, w jaki sposób taka reklamacja powinna zostać złożona w odpowiedzi na dodane przez Ciebie zgłoszenie, na adres:

Orange Polska S.A.
Dział Archiwizacji
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice

 

W ten sposób, możesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób dokonałeś naruszenia postanowień umownych.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 0
  • 1

Blokowanie karty Orange na podstawie błędnego uzasadnienia


@Jareknapisał(-a)

Sądząc po opisanych tu kwestiach i tym, że zablokowane zostały rzekomo wszystkie numery:

 


§ 18 Ograniczenie, rozwiązanie i wygaśnięcie umowy
1. Operator zastrzega sobie prawo do ograniczenia świadczenia usług telekomunikacyjnych lub rozwiązania umowy w każdym czasie, ze skutkiem natychmiastowym, bez odszkodowania oraz wcześniejszego uprzedzenia w razie:

1.1 podania abonenta nieprawdziwych danych do rejestracji

1.4 innego rażącego naruszenia przez Abonenta postanowień regulaminu lub warunków umowy, w szczególności używania karty SIM w systemach i  urządzeniach  służących  do  zautomatyzowanego  przesyłania  danych pomiarowych  lub  zdalnego  sterowania,  w  tym  w  systemach  monitoringu osób,  budynków,  pojazdów  (tzw.  rozwiązania  telemetryczne)  lub  do generowania ruchu maszynowego (ruchu typu „maszyna do maszyny” lub „maszyna do Abonenta”); 

 

§ 9 Ochrona i przetwarzanie danych abonenta

4. Abonent jest zobowiązany niezwłocznie zawiadamiać Operatora o zmianie danych, które podał Operatorowi, ale nie później niż w terminie 14 dni od dokonania zmiany. 
6. W  razie  niedopełnienia  przez  Abonenta  obowiązków umownych, wskazanych  w  pkt 4  i  5,  Operator  może  zawiesić  świadczenie  Usług telekomunikacyjnych  lub  ograniczyć  zakres  świadczonych  Usług telekomunikacyjnych. 



Jeśli dział detekcji nadużyć telekomunikacyjnych stwierdził naruszenie i potwierdził je po Twoim zgłoszeniu, zaś reszta udzielonych przez Ciebie informacji była choć częściowo prawdziwa, prawdopodobnie:

  • numer bynajmniej nie był zarejestrowany na osobę, która go używała (naruszenie par. 18 1.1 oraz par. 18 1.4. w związku z par. 9 4. oraz par. 9.6
  • numer był używany w urządzeniach niedozwolonych u operatorów telekomunikacyjnych w kontekście ofert dla klientów indywidualnych (np. bramki, urządzenia służące do ruchu maszynowego (maszyna-człowiek, maszyna-maszyna) w tym alarmy, monitoringi i inne rozwiązania telemetryczne)
  • urządzenie próbowało naruszać integralność sieci np.poprzez wysyłanie komunikatów sieciowych, wielokrotne wysyłanie bezpłatnych wiadomości czy korzystanie z usług bezpłatnych w celu utrudnienia dostępu do sieci innym abonentom, a także wiele nieudanych prób wysłania wiadomości czy wykonywania połączeń (co wiąże się z tym, co napisałem wcześniej)

 

To są 3 przypadki, które w tym momencie najszybciej przychodzą mi do głowy, a z którymi spotkałem się dawniej w odniesieniu do różnych operatorów na forach i portalach telekomunikacyjnych.

 

Jeśli twierdzisz, że nie naruszałeś regulaminu, możesz złożyć reklamację - otrzymałeś informację, w jaki sposób taka reklamacja powinna zostać złożona w odpowiedzi na dodane przez Ciebie zgłoszenie, na adres:

Orange Polska S.A.
Dział Archiwizacji
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice

 

W ten sposób, możesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób dokonałeś naruszenia postanowień umownych.


Otrzymałem odpowiedz która załączyłem, wyraźnie jest mowa o tym ze karta generowała sztuczny ruch (nie wiem jak to mozliwe ale skoro Orange tak pisze to widocznie generowała 😂) to jest śmieszne bo nie wykonane zostało zadne połączenie a stan konta 0zl w roamingu to powinnien wszelkie wasze wątpliwości rozwiać (o sztucznym ruchu). Składanie reklamacji w formie pisemnej mija się z misja Orange (dbalosc o środowisko) powyższe artykuły w żadnym stopniu nie zostały złamane, karty zarejestrowane tylko na mnie i nikt nie miał do nich dostępu. Wkładane do telefonu (id4me), technicznie z zagranicy nie będę do was pisał reklamacji poczta bo i tak tu mi nie odpiszcie 😂. Twierdze se nie złamałem regulaminu i taka reklamacje złożyłem na czacie. Dostałem odpowiedz która załączyłem.


11E2C5B5-A893-42DE-93C1-34326BC626C3.jpeg