- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
No cóż widzę że "włączenie" pakietu WIOSNA bez mojej wiedzy ( https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Pakiet-uruchomi%C5%82-si%C4%99-bez-mojej-wiedzy/m-p/352747#M... ) to nie jedyny błąd w systemie Orange jaki mi się przytrafił.
Wczoraj doładowałem za 5 zł numer dotychczas doładowywany przelewami SMS i dostałem bonus 12,5 GB ale ważny nie jest wcale 2 dni 🙂 jak wynika z informacji na stronie. Porządna firma 😉
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W tym temacie jako, że nie ma Rozwiązania 🙂 bo niby jakie?
Pozwolę sobie zamknąć temat takim "Rozwiązaniem":
Orange ma błędy w systemie i to nie podlega dyskusji, ale nie chce się do tego przyznać jeśli tylko nie musi i ma w nosie klientów jeśli te błędy są dla nich niekorzystne a trudne do udowodnienia przez klienta.
Obsługa fatalna moim subiektywnym zdaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bład na błędzie w systemie Orange
@lluukk gdzie tu problem, prócz tego, że informacje są niespójne? Z tego co widzę termin jest dłuższy, a więc zysk...
Błędy były, są i będą...😉
Trzy doładowania w dwa dni...nagroda Cię nie minęła..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bład na błędzie w systemie Orange
@agat13 - no chyba, że system bez Twojej wiedzy uruchamia Ci pakiet, który pozbawia Cię 9TB uzbieranych i jak to zgłaszasz to mają Cię w nosie.
Poczytaj mój wpis:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bład na błędzie w systemie Orange
@lluukk tamto to inny wątek, więc wprowadzasz zamieszanie jak ktoś nie czytał tamtego bo odnosi się do informacji wyżej...tyczącej się błędu daty ważności..
Globalnie to faktycznie wygląda o aczej, ale bądźmy precyzyjnie, to o odpowiedzi będą precyzyjne.
Co do tamtego....odpowiedź operatora już znasz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bład na błędzie w systemie Orange
@agat13 - poprawiłem swój pierwszy wpis - mam nadzieję, że już jest jednoznaczny i jasny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bład na błędzie w systemie Orange
Napisałem - efekt żaden. Reklamacja odrzucona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W tym temacie jako, że nie ma Rozwiązania 🙂 bo niby jakie?
Pozwolę sobie zamknąć temat takim "Rozwiązaniem":
Orange ma błędy w systemie i to nie podlega dyskusji, ale nie chce się do tego przyznać jeśli tylko nie musi i ma w nosie klientów jeśli te błędy są dla nich niekorzystne a trudne do udowodnienia przez klienta.
Obsługa fatalna moim subiektywnym zdaniem.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »