Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bład na błędzie w systemie Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 57
  • 100
  • 2

Bład na błędzie w systemie Orange

No cóż widzę że "włączenie" pakietu WIOSNA bez mojej wiedzy ( https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Pakiet-uruchomi%C5%82-si%C4%99-bez-mojej-wiedzy/m-p/352747#M... ) to nie jedyny błąd w systemie Orange jaki mi się przytrafił.

Wczoraj doładowałem za 5 zł numer dotychczas doładowywany przelewami SMS i dostałem bonus 12,5 GB ale ważny nie jest wcale 2 dni 🙂 jak wynika z informacji na stronie. Porządna firma 😉 

 

orange 1.jpgorange 2.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 57
  • 100
  • 2

Bład na błędzie w systemie Orange

W tym temacie jako, że nie ma Rozwiązania 🙂 bo niby jakie? 

Pozwolę sobie zamknąć temat takim "Rozwiązaniem":

 

Orange ma błędy w systemie i to nie podlega dyskusji, ale nie chce się do tego przyznać jeśli tylko nie musi i ma w nosie klientów jeśli te błędy są dla nich niekorzystne a trudne do udowodnienia przez klienta.

Obsługa fatalna moim subiektywnym zdaniem.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

19 ODPOW. 19

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58191
  • 705

Bład na błędzie w systemie Orange

@lluukk  gdzie tu problem, prócz tego, że informacje są niespójne? Z tego co widzę termin jest dłuższy, a więc zysk...

Błędy były, są i będą...😉

Trzy doładowania w dwa dni...nagroda Cię nie minęła..


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 57
  • 100
  • 2

Bład na błędzie w systemie Orange

@agat13  - no chyba, że system bez Twojej wiedzy uruchamia Ci pakiet, który pozbawia Cię 9TB uzbieranych i jak to zgłaszasz to mają Cię w nosie.

Poczytaj mój wpis:

https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Pakiet-uruchomi%C5%82-si%C4%99-bez-mojej-wiedzy/m-p/352747#M...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58191
  • 705

Bład na błędzie w systemie Orange

@lluukk  tamto to inny wątek, więc wprowadzasz zamieszanie jak ktoś nie czytał tamtego bo odnosi się do informacji wyżej...tyczącej się błędu daty ważności..

Globalnie to faktycznie wygląda o aczej, ale bądźmy precyzyjnie, to o odpowiedzi będą precyzyjne. 

Co do tamtego....odpowiedź operatora już znasz


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 57
  • 100
  • 2

Bład na błędzie w systemie Orange

@agat13  - poprawiłem swój pierwszy wpis - mam nadzieję, że już jest jednoznaczny i jasny.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58191
  • 705

Bład na błędzie w systemie Orange

@lluukk  pisałem w tamtym...pisz pismo...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 57
  • 100
  • 2

Bład na błędzie w systemie Orange

Napisałem - efekt żaden. Reklamacja odrzucona.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58191
  • 705

Bład na błędzie w systemie Orange

@lluukk  upewnię się, do Skierniewic, poleconym? 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 57
  • 100
  • 2

Bład na błędzie w systemie Orange

Tak


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 57
  • 100
  • 2

Bład na błędzie w systemie Orange

W tym temacie jako, że nie ma Rozwiązania 🙂 bo niby jakie? 

Pozwolę sobie zamknąć temat takim "Rozwiązaniem":

 

Orange ma błędy w systemie i to nie podlega dyskusji, ale nie chce się do tego przyznać jeśli tylko nie musi i ma w nosie klientów jeśli te błędy są dla nich niekorzystne a trudne do udowodnienia przez klienta.

Obsługa fatalna moim subiektywnym zdaniem.