Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędne dane podczas rejestracji numeru

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Błędne dane podczas rejestracji numeru

Hej, kupiłam sobie karte w żabce i ja zarejestrowałam. Nie miałam przy sobie dokumentu ale nie było to problemem dla kasjerki wiec podyktowałam pesel, imię i nazwisko no i done, rejestracja oki. W domu po zainstalowaniu aplikacji widzę ze są błędne dane. I imię i nazwisko… w żabce pytam czy mogę zobaczyć czy wszystko jest ok ale laska od razu kliknęła rejestracje 🤦🏻‍♀️ Co do peselu to nie wiem bo nie ma jak sprawdzić. Oczywiście numer nie działa, nie mogę się połączyć z internetem ani wykonać połączenia. Wybrałam bardzo fajny numer wiec chciałabym go mieć. Co mogę zrobić, udać się do salonu i mogą to dla mnie zmienić? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13931
  • 57327
  • 691

Błędne dane podczas rejestracji numeru

@loony potwierdzam, infolinia może przyjąć zgłoszenie, ale raczej tego nie poprawi. Pewniejsza forma załatwienia sprawy raz a dobrze, będzie wizyta w salonie. Konsultant przeprowadził weryfikację i sprawdzi w systemie jaki jest błąd. Nawet jak nie będzie mógł go poprawić, to wyśle zgłoszenie w górę organizacji do osób mających szersze uprawnienia systemowe. Jednego wtedy jest się pewnym, że sprawie nadano bieg, a i weryfikacja problemu będzie wykonana prawidłowo

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38352
  • 1384

Błędne dane podczas rejestracji numeru

Zadzwoń z innego numeru na 510100100
Anonim

Nie dotyczy

Błędne dane podczas rejestracji numeru

@loony  udaj się do salonu i zarejestruj poprawnie 😄

Pewnie błędne dane były i rejestracja sim karty nie przeszła 😎


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6014
  • 24514
  • 207

Błędne dane podczas rejestracji numeru

@loony 

Niezależnie od podania błędnych (?) danych, jeśli rejestracja była by się powiodła, to numer powinien działać. Spróbuj po prostu zarejestrować ponownie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19417
  • 56133
  • 762

Błędne dane podczas rejestracji numeru

@loony wgląd do danych przysługuje każdemu klientowi, więc należy dane poprawić i być może ponownie zarejestrować numer. Proponuję poprawienie danych wykonać w salonie, najlepiej firmowym.

https://salony.orange.pl/

Anonim

Nie dotyczy

Błędne dane podczas rejestracji numeru

W teorii rejestracja karty bez dowodu nie jest możliwa. Jak widać praktyka jest inna. Ja sama miałam taką akcję, że rehwatrowalam numer na stacji u pan zamiast numeru PESEL wpisał mój nowy numer dowodu. W salonie dopisałam PESEL ale powiedzieli, że oni tego numeru dowodu usunąć nie mogą. Ale napisałam na BOK i wszystko mi sprostowali. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2098
  • 5871
  • 196

Błędne dane podczas rejestracji numeru


@loonynapisał(-a)

Hej, kupiłam sobie karte w żabce i ja zarejestrowałam. Nie miałam przy sobie dokumentu ale nie było to problemem dla kasjerki wiec podyktowałam pesel, imię i nazwisko no i done, rejestracja oki. W domu po zainstalowaniu aplikacji widzę ze są błędne dane. I imię i nazwisko… w żabce pytam czy mogę zobaczyć czy wszystko jest ok ale laska od razu kliknęła rejestracje 🤦🏻‍♀️ Co do peselu to nie wiem bo nie ma jak sprawdzić. Oczywiście numer nie działa, nie mogę się połączyć z internetem ani wykonać połączenia. Wybrałam bardzo fajny numer wiec chciałabym go mieć. Co mogę zrobić, udać się do salonu i mogą to dla mnie zmienić? 


Co się nie zgadza ? Literówki w imieniu i nazwisku, czy całkiem inne dane ?

W aplikacji widzisz ten numer ? Jeśli tak to znaczy że numer aktywny. Jak weszłaś na konto ?

Sprawdź stan konta może 0 zł i dlatego nie działa.

Jeśli Pesel będzie inny to nikt tych danych nie poprawi, bo na jakiej podstawie. Jeśli Pesel będzie się zgadzał to dane można poprawić ale raczej tylko salon.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13931
  • 57327
  • 691

Błędne dane podczas rejestracji numeru

@loony potwierdzam, infolinia może przyjąć zgłoszenie, ale raczej tego nie poprawi. Pewniejsza forma załatwienia sprawy raz a dobrze, będzie wizyta w salonie. Konsultant przeprowadził weryfikację i sprawdzi w systemie jaki jest błąd. Nawet jak nie będzie mógł go poprawić, to wyśle zgłoszenie w górę organizacji do osób mających szersze uprawnienia systemowe. Jednego wtedy jest się pewnym, że sprawie nadano bieg, a i weryfikacja problemu będzie wykonana prawidłowo