- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej, kupiłam sobie karte w żabce i ja zarejestrowałam. Nie miałam przy sobie dokumentu ale nie było to problemem dla kasjerki wiec podyktowałam pesel, imię i nazwisko no i done, rejestracja oki. W domu po zainstalowaniu aplikacji widzę ze są błędne dane. I imię i nazwisko… w żabce pytam czy mogę zobaczyć czy wszystko jest ok ale laska od razu kliknęła rejestracje 🤦🏻♀️ Co do peselu to nie wiem bo nie ma jak sprawdzić. Oczywiście numer nie działa, nie mogę się połączyć z internetem ani wykonać połączenia. Wybrałam bardzo fajny numer wiec chciałabym go mieć. Co mogę zrobić, udać się do salonu i mogą to dla mnie zmienić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@loony potwierdzam, infolinia może przyjąć zgłoszenie, ale raczej tego nie poprawi. Pewniejsza forma załatwienia sprawy raz a dobrze, będzie wizyta w salonie. Konsultant przeprowadził weryfikację i sprawdzi w systemie jaki jest błąd. Nawet jak nie będzie mógł go poprawić, to wyśle zgłoszenie w górę organizacji do osób mających szersze uprawnienia systemowe. Jednego wtedy jest się pewnym, że sprawie nadano bieg, a i weryfikacja problemu będzie wykonana prawidłowo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne dane podczas rejestracji numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne dane podczas rejestracji numeru
@loony udaj się do salonu i zarejestruj poprawnie 😄
Pewnie błędne dane były i rejestracja sim karty nie przeszła 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne dane podczas rejestracji numeru
Niezależnie od podania błędnych (?) danych, jeśli rejestracja była by się powiodła, to numer powinien działać. Spróbuj po prostu zarejestrować ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne dane podczas rejestracji numeru
@loony wgląd do danych przysługuje każdemu klientowi, więc należy dane poprawić i być może ponownie zarejestrować numer. Proponuję poprawienie danych wykonać w salonie, najlepiej firmowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne dane podczas rejestracji numeru
W teorii rejestracja karty bez dowodu nie jest możliwa. Jak widać praktyka jest inna. Ja sama miałam taką akcję, że rehwatrowalam numer na stacji u pan zamiast numeru PESEL wpisał mój nowy numer dowodu. W salonie dopisałam PESEL ale powiedzieli, że oni tego numeru dowodu usunąć nie mogą. Ale napisałam na BOK i wszystko mi sprostowali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne dane podczas rejestracji numeru
@loonynapisał(-a)Hej, kupiłam sobie karte w żabce i ja zarejestrowałam. Nie miałam przy sobie dokumentu ale nie było to problemem dla kasjerki wiec podyktowałam pesel, imię i nazwisko no i done, rejestracja oki. W domu po zainstalowaniu aplikacji widzę ze są błędne dane. I imię i nazwisko… w żabce pytam czy mogę zobaczyć czy wszystko jest ok ale laska od razu kliknęła rejestracje 🤦🏻♀️ Co do peselu to nie wiem bo nie ma jak sprawdzić. Oczywiście numer nie działa, nie mogę się połączyć z internetem ani wykonać połączenia. Wybrałam bardzo fajny numer wiec chciałabym go mieć. Co mogę zrobić, udać się do salonu i mogą to dla mnie zmienić?
Co się nie zgadza ? Literówki w imieniu i nazwisku, czy całkiem inne dane ?
W aplikacji widzisz ten numer ? Jeśli tak to znaczy że numer aktywny. Jak weszłaś na konto ?
Sprawdź stan konta może 0 zł i dlatego nie działa.
Jeśli Pesel będzie inny to nikt tych danych nie poprawi, bo na jakiej podstawie. Jeśli Pesel będzie się zgadzał to dane można poprawić ale raczej tylko salon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@loony potwierdzam, infolinia może przyjąć zgłoszenie, ale raczej tego nie poprawi. Pewniejsza forma załatwienia sprawy raz a dobrze, będzie wizyta w salonie. Konsultant przeprowadził weryfikację i sprawdzi w systemie jaki jest błąd. Nawet jak nie będzie mógł go poprawić, to wyśle zgłoszenie w górę organizacji do osób mających szersze uprawnienia systemowe. Jednego wtedy jest się pewnym, że sprawie nadano bieg, a i weryfikacja problemu będzie wykonana prawidłowo