- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od momentu gdy zamknięto Nowe Mój Orange beta nie mogę się zalogować do swojego konta Mój Orange. Zarejestrowałem się do NMO jakiś czas temu z pomocą maila (logowanie do MO było loginem). Teraz proces logowania wygląda tak:
1 - podaję login i hasło na str głównej
2 - wyskakuje że jestem już zarejestrowany w NMO i mam podać mail
3 - loguję się na mail - przenosi mnie do strony kończenia rejestracji w NMO i chce numeru telefonu do potwierdzania i uwieżytelniania
4 - podaję numer, przychodzi sms z kodem, wpisuję i....wraca do okna Podaj Numer. Tu zaczyna się pętla Podaj Numer >SMS kod>Podaj Numer >SMS kod>....
Konsultanci na Facebooku i czacie na stronie twierdzą, że problem jest znany-fajnie, ale tylko dzięki zainstalowanej apce na telefonie mam jakikolwiek dostęp do konta.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Artur@Anonimi inni
Uwaga Uwaga jest przełom!
Niestety nie zadowoli wszystkich i nie powinien, bo...
Udało mi się co prawda przejść do magicznego kolejnego kroku jak na screenie:
Ale tylko przy jednej kombinacji przeglądarki z odpowiednim trybem.
- Najnowsza Mozilla Firefox w zwykłym trybie = pętla autoryzacja>sms>kod>autoryzacja>sms>kod...
- Najnowsza Mozilla Firefox w zwykłym Prywatnym = pętla...
- Edge w trybie zwykłym = pętla...
- Edge w trybie In-Private = SUKCES i okno jw.
Więc tak na prawdę Orange nadal macie problem, bo nie każdy ma Edge i Windowsa 10 a robienie strony zgodnej z niszową przeglądarką...delikatnie mówiąc nie za dobry pomysł 😉
Po zatwierdzeniu magicznego "ptaszka" w podstronie dostępnej dla wybranych, mogę się już logować na wszystkich przeglądarkach normalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
@djkubek, a co się dzieje, jak będąc zalogowanym na forum NO, klikniesz w zakładkę Mój Orange w górnej belce? Powinna otworzyć Ci się nowa karta i zanotuj kolejne objawy(m.in. adres i co się pokazuje), to może uda się rozwiązać ten problem. Bo jeżeli masz usługę stacjonarną na tym koncie (tego nie wiemy)...ale o tym, jak coś więcej nam powiesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
@AnonimDo konta mam przypisane tylko dwie komórki.
Po kliknięciu mój Orange jak sugerujesz nie następuje autologowanie (loguję się loginem) i przenosi do:
https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml
i po kliknięciu pętla jak wcześniej z kończeniem rejestracji i numerem tel.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
@djkubek, to drugi krok przejścia na https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie i masz z prawej strony Przypomnij hasło. Kliknij w niego i stwórz nowe(conajmniej 8 znaków, w tym 1 litera i jedna cyfra, bo tak było do tej pory). Postępuj wg kolejnych podpowiedzi. Powinieneś otrzymać maila z linkiem i to będzie początek drogi logowania. A gdybyś miał z tym problem, to jest druga opcja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
Dobrze @djkubek że zasygnalizowałeś nam ten problem z zapętlającym się procesem logowania/rejestracji. Już to zgłosiliśmy do osób odpowiadających za rozwój NMO. Damy znać, gdy już zostanie to naprawione.
Do czasu rozwiązania problemu korzystaj z apki 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
@Anonimale ja nie mam problemu z logowaniem jak widzisz nawet po screenie ostatnim jestem zalogowany już na maila. System tylko nie chce mnie przepuścić dalej z dodawania telefonu do autoryzacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
djkubek napisał(-a):@burebusekale ja nie mam problemu z logowaniem jak widzisz nawet po screenie ostatnim jestem zalogowany już na maila. System tylko nie chce mnie przepuścić dalej z dodawania telefonu do autoryzacji.
@djkubek, spróbuję Twoje przemyślenia zebrać w logiczną całość:
["Do konta mam przypisane tylko dwie komórki.
Po kliknięciu mój Orange jak sugerujesz nie następuje autologowanie (loguję się loginem) i przenosi do:
https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml
ale ja nie mam problemu z logowaniem jak widzisz nawet po screenie ostatnim jestem zalogowany już na maila. System tylko nie chce mnie przepuścić dalej z dodawania telefonu do autoryzacji."]
Więc podpytam jeszcze raz: skoro po https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml nie pojawia się
https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie, to musi być jakiś inny adres, no nie? Czy to jest proces rozpoczynający się od https://www.orange.pl/rejestracja.phtml? Próbowałem przed chwilką wywołać proces kłamliwego rejestrowania, że niby nie jestem klientem. Tam są trzy ważne zgody, bez których ani rusz. A jeżeli mi czegoś nie dopowiedziałeś, to proces logowania wygląda tak:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
@AnonimTeraz to Ty coś namieszałeś 🙂
Do zgód które pokazałeś nie mam nawet jak się dostać.
Wideo do którego dałeś link jest dla nowych klientów, mój numer jest już zarejestrowany w NMO, nie mogę na niego założyć drugiego konta NMO.
Problemem jest to, że system (lub ktoś) coś schrzanił przenosząc mnie ze starego do Nowego Mój Orange i najwyraźniej coś nie halo z przypisaniem telefonu do maila.
Jeśli chcesz operować linkami na jakie mnie przenosi, to:
1 https://www.orange.pl/zaloguj.phtml (logowanie loginem MO)
2 https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml
3 https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie (logowanie mailem NMO)
4 https://www.orange.pl/moj-orange/rejestracja (od razu widzę krok 3-autoryzacja SMS) i tu zaczyna się pętla.
@Wiktornapisał, że zgłosił gdzie trzeba więc poczekajmy, oby nie za długo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Nowe Mój Orange
@djkubek, ten trzeci krok mnie nie daje spokoju, bo cały czas unikasz odpowiedzi, czy masz to, co Ci wskażę:
I przepraszam bardzo, nic nie mieszam. Podaję prawidłową kolejność, bo skoro się logujesz za pomocą maila, to przystopuj przed skierowaniem na stronę 4 https://www.orange.pl/moj-orange/rejestracja (od razu widzę krok 3-autoryzacja SMS) i tu zaczyna się pętla. Instrukcja Orange ekspert wyraźnie mówi o klientach Orange. Też byłem zaproszony do bety i NMO nie jest mi obce. Pisałem Ci też, że logowałem się na IE jako lewus-czytaj uważnie.
- « Poprzedni
- Następny »