Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Nowe Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Komentator
  • 12
  • 17
  • 1

Problem z Nowe Mój Orange

Od momentu gdy zamknięto Nowe Mój Orange beta nie mogę się zalogować do swojego konta Mój Orange. Zarejestrowałem się do NMO jakiś czas temu z pomocą maila (logowanie do MO było loginem). Teraz proces logowania wygląda tak:

1 - podaję login i hasło na str głównej

2 - wyskakuje że jestem już zarejestrowany w NMO i mam podać mail

3 - loguję się na mail - przenosi mnie do strony kończenia rejestracji w NMO i chce numeru telefonu do potwierdzania i uwieżytelniania

4 - podaję numer, przychodzi sms z kodem, wpisuję i....wraca do okna Podaj Numer. Tu zaczyna się pętla Podaj Numer >SMS kod>Podaj Numer >SMS kod>....

 

Konsultanci na Facebooku i czacie na stronie twierdzą, że problem jest znany-fajnie, ale tylko dzięki zainstalowanej apce na telefonie mam jakikolwiek dostęp do konta.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 18, Komentator
  • 12
  • 17
  • 1

Problem z Nowe Mój Orange

@Artur@Anonimi inni

 

Uwaga Uwaga jest przełom!

 

Niestety nie zadowoli wszystkich i nie powinien, bo...

Udało mi się co prawda przejść do magicznego kolejnego kroku jak na screenie:

entry1.PNG


Ale tylko przy jednej kombinacji przeglądarki z odpowiednim trybem.

- Najnowsza Mozilla Firefox w zwykłym trybie = pętla autoryzacja>sms>kod>autoryzacja>sms>kod...

- Najnowsza Mozilla Firefox w zwykłym Prywatnym = pętla...

- Edge w trybie zwykłym = pętla...

- Edge w trybie In-Private = SUKCES i okno jw.

 

Więc tak na prawdę Orange nadal macie problem, bo nie każdy ma Edge i Windowsa 10 a robienie strony zgodnej z niszową przeglądarką...delikatnie mówiąc nie za dobry pomysł 😉

 

Po zatwierdzeniu magicznego "ptaszka" w podstronie dostępnej dla wybranych, mogę się już logować na wszystkich przeglądarkach normalnie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

25 ODPOW. 25
Anonim

Nie dotyczy

Problem z Nowe Mój Orange

@djkubek, a co się dzieje, jak będąc zalogowanym na forum NO, klikniesz w zakładkę Mój Orange w górnej belce? Powinna otworzyć Ci się nowa karta i zanotuj kolejne objawy(m.in. adres i co się pokazuje), to może uda się rozwiązać ten problem. Bo jeżeli masz usługę stacjonarną na tym koncie (tego nie wiemy)...ale o tym, jak coś więcej nam powiesz.


Poziom 18, Komentator
  • 12
  • 17
  • 1

Problem z Nowe Mój Orange

@AnonimDo konta mam przypisane tylko dwie komórki.

Po kliknięciu mój Orange jak sugerujesz nie następuje autologowanie (loguję się loginem) i przenosi do:

https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml

 Przechwytywanie.PNG

i po kliknięciu pętla jak wcześniej z kończeniem rejestracji i numerem tel.

 

Przechwytywanie2.PNG

Anonim

Nie dotyczy

Problem z Nowe Mój Orange

@djkubek, to drugi krok przejścia na https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie i masz z prawej strony Przypomnij hasło. Kliknij w niego i stwórz nowe(conajmniej 8 znaków, w tym 1 litera i jedna cyfra, bo tak było do tej pory). Postępuj wg kolejnych podpowiedzi. Powinieneś otrzymać maila z linkiem i to będzie początek drogi logowania. A gdybyś miał z tym problem, to jest druga opcja.

przypomnij hasło.JPG


Zespół Nasz Orange
  • 2543
  • 6218
  • 130

Problem z Nowe Mój Orange

Dobrze @djkubek że zasygnalizowałeś nam ten problem z zapętlającym się procesem logowania/rejestracji. Już to zgłosiliśmy do osób odpowiadających za rozwój NMO. Damy znać, gdy już zostanie to naprawione.

 

Do czasu rozwiązania problemu korzystaj z apki 🙂


Poziom 18, Komentator
  • 12
  • 17
  • 1

Problem z Nowe Mój Orange

@Anonimale ja nie mam problemu z logowaniem jak widzisz nawet po screenie ostatnim jestem zalogowany już na maila. System tylko nie chce mnie przepuścić dalej z dodawania telefonu do autoryzacji.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z Nowe Mój Orange


djkubek napisał(-a):

@burebusekale ja nie mam problemu z logowaniem jak widzisz nawet po screenie ostatnim jestem zalogowany już na maila. System tylko nie chce mnie przepuścić dalej z dodawania telefonu do autoryzacji.


@djkubek, spróbuję Twoje przemyślenia zebrać w logiczną całość:
["Do konta mam przypisane tylko dwie komórki.
Po kliknięciu mój Orange jak sugerujesz nie następuje autologowanie (loguję się loginem) i przenosi do:
https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml
ale ja nie mam problemu z logowaniem jak widzisz nawet po screenie ostatnim jestem zalogowany już na maila. System tylko nie chce mnie przepuścić dalej z dodawania telefonu do autoryzacji."]
Więc podpytam jeszcze raz: skoro po https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml nie pojawia się
https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie, to musi być jakiś inny adres, no nie? Czy to jest proces rozpoczynający się od https://www.orange.pl/rejestracja.phtml? Próbowałem przed chwilką wywołać proces kłamliwego rejestrowania, że niby nie jestem klientem. Tam są trzy ważne zgody, bez których ani rusz. A jeżeli mi czegoś nie dopowiedziałeś, to proces logowania wygląda tak:

rejestracja mobilna.JPGzgody.JPG

https://www.youtube.com/watch?v=ZdRcdx_y_B0


Poziom 18, Komentator
  • 12
  • 17
  • 1

Problem z Nowe Mój Orange

@AnonimTeraz to Ty coś namieszałeś 🙂 

Do zgód które pokazałeś nie mam nawet jak się dostać.

Wideo do którego dałeś link jest dla nowych klientów, mój numer jest już zarejestrowany w NMO, nie mogę na niego założyć drugiego konta NMO.
Problemem jest to, że system (lub ktoś) coś schrzanił przenosząc mnie ze starego do Nowego Mój Orange i najwyraźniej coś nie halo z przypisaniem telefonu do maila.

Jeśli chcesz operować linkami na jakie mnie przenosi, to:

 

1 https://www.orange.pl/zaloguj.phtml (logowanie loginem MO)

2 https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml

3 https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie (logowanie mailem NMO)

4 https://www.orange.pl/moj-orange/rejestracja (od razu widzę krok 3-autoryzacja SMS) i tu zaczyna się pętla.

@Wiktornapisał, że zgłosił gdzie trzeba więc poczekajmy, oby nie za długo


Poziom 40, Guru *****
  • 31522
  • 30390
  • 1335

Problem z Nowe Mój Orange

Tu niestety jest problem decyzyjny. Ktoś niedopracowaną betę wypuścił na "żywo". Niestety musisz czekać na naprawę, ale chyba prędko to nie nastąpi.
Anonim

Nie dotyczy

Problem z Nowe Mój Orange

@djkubek, ten trzeci krok mnie nie daje spokoju, bo cały czas unikasz odpowiedzi, czy masz to, co Ci wskażę:

2017-11-21 (6).png

I przepraszam bardzo, nic nie mieszam. Podaję prawidłową kolejność, bo skoro się logujesz za pomocą maila, to przystopuj przed skierowaniem na stronę https://www.orange.pl/moj-orange/rejestracja (od razu widzę krok 3-autoryzacja SMS) i tu zaczyna się pętla. Instrukcja Orange ekspert wyraźnie mówi o klientach Orange. Też byłem zaproszony do bety i NMO nie jest mi obce. Pisałem Ci też, że logowałem się na IE jako lewus-czytaj uważnie.