- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam problem ponieważ nie mam dostępu do usługi ncplus go (nie Orange) który nie bardzo wiem jak rozwiązać dzwoniłem na infolinię gdzie doszli do wniosku iż to wina dostawcy internetu czyli w moim przypadku Orange albo sprzętu ale to wykluczam (oba decodery się nie zepsuły na raz ponieważ wszystko oprócz tego działa nawet multiroom) na smartphonie i pc mogę oglądać ale to dla mnie za mało. Dla jednoznaczności internet jest ncplus a nie Orange ale ncplus widzi tu winę dostawcy. Nie może tak być iż jeden przekłada winę na drugiego. Co w tej sytuacji mam zrobić. Jak wymienię funbox 2.0 na inny ruter to i tak będę musiał płacić za dzierżawę 1 zł na miesiąc. Ale czy to pomoże mam nadzieję iż Orange celowo nie blokuje sygnału.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Już wszystko działa rozwiązanie otrzymałem w salonie ncplus sprawdził u siebie i wszystko działało więc stwierdził iż muszę zresetować do ustawień fabrycznych ruter i wprowadzić hasło na nowo w tym wi-fi i zadziałało 🙂 Temat do zamknięcia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
Na telewizorze. Jest komunikat
Uwaga brak dostępu do serwisu ncplus go.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
@Domek18napisał(-a)Na telewizorze nie smart tv. Jest komunikat
Uwaga brak dostępu do serwisu ncplus go.
Jeśli na TV to tym bardziej są problemy, wypada wsparcie Producenta TV ruszyć, model TV?
Wywala z aplikacji czy nie da się zalogować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
To zwykły telewizor nie smart tv idzie do kawałka ale w momencie wyboru film premiery itp trwa to długo próbuje się połączyć i wywala komunikat jak daję ok to wraca do menu. Tak jest na obu telewizorach mam multiroom wszystkie innych marek. poniżej zrzut.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
Wina raczej w TV, dostawca netu raczej nic nie blokuje, skoro aplikacja startuje, po HDMI z PC puścić sygnał na TV, jak masz możliwość, inne rozwiązanie w każdym razie, skoro TV nie smart, bo raczej aplikacja aktualizacji już nie dostaje, a obstawiam że w niej tkwi problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
Tak stacjonarny jak i mobilny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
Ale czemu inni nie mają takich problemów. NCplus to wielka ogólnopolska platforma satelitarna. Byłby szum gdyby to było popularne a w necie za dużo nie znalazłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
- « Poprzedni
- Następny »